niedziela, 8 stycznia 2017

NIVELAZIONE - CZYLI PIELĘGNUJEMY STOPY

Hej Kochani :)

O stopy trzeba dbać przez cały rok - to nie ulega wątpliwości. Nie możemy sobie pozwolić na zaniedbania. Ja dodatkowo w pracy jestem zmuszona nosić ciężkie, ochronne obuwie, więc dyskomfort po całym dniu w pracy odczuwam podwójnie.

W walce o pielęgnacje i komfort stóp pomaga mi ostatnio seria Nevelazione od Farmony. W skład serii wchodzi  ziołowa sól do kąpieli stóp oraz dezodorant do stóp 4w1.



Sól ma za zadanie odprężyć i odświeżyć oraz profilaktykę przeciwgrzybiczą, natomiast dezodorant ma zapobiegać grzybicy i poceniu a także zapewnić suchość i świeżość stóp przez 12h.

Czy zapewnienia producenta zostały spełnione? Zaraz o tym napiszę.

Z obydwóch produktów jestem bardzo zadowolona. Sprawdzają się w 100% i to razem jak również każdy z osobna.

Sól rewelacyjnie zmiękcza skórę, odświeża stopy, odpręża i daje ukojenie po całym roboczym dniu.
Stopy są gładziutkie z tym, ze ja podczas kąpieli stóp w wodzie z solą dodatkowo stosuję peeling do stóp i po zrobieniu peelingu jeszcze dalej moczę.





Spray natomiast rewelacyjnie chroni przed przykrymi zapachami stóp, a nie ukrywam, że moje buty robocze są pod tym względem okropne - i tu raczej wcale nie chodzi o wzmożoną potliwość stóp.
W każdym razie niweluje skutecznie.




Sól kupiłam w Auchan, dezodorant w Biedronce ale jest to seria tak popolarna wiec pewnie do kupienia w każdej drogerii. Polecam, spróbujcie :)

7 komentarzy:

  1. Ja bardzo żadko sięgam po takie produkty ale warto je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widząc te produkty miałam wrażenie, że są słabe. Jakoś ta grafika do mnie nie przemawiała, jak widać myliłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś już widziałam ale nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te produkty. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam