środa, 4 stycznia 2017

OCZYSZCZAMY TWARZ Z DERMISS 01 - CZYLI KREMOWY OLEJEK

Hej Kochani :)

Na dziś przygotowałam dla Was moją opinię na temat kremowego olejku do demakijażu twarzy i oczu Dermiss 01 Nutri Cleasing.




Dermiss jest marką Farmony dostępną w sieci Hebe. Przegląd serii można poczytać TUTAJ.



Z informacji od producenta na temat produktu:






Początki były miedzy nami dosyć trudne a wszystko dlatego, że do tej pory nie za bardzo przepadałam za wszelkiego rodzaju olejkami do pielęgnacji, i to bez większego znaczenia jakie miało być jego przeznaczenie. Wyjątek stanowiło olejowanie włosów, ale to też nie do końca..



Ale wróćmy do bohatera posta:

  • bardzo dobrze oczyszcza twarz,
  • świetnie radzi sobie ze zmyciem praktycznie każdego rodzaju makijażu, również cięższego kalibru
  • nie podrażnia skóry twarzy
  • nie zapycha ( czego sie bardzo obawiałam)
  • ładnie pachnie
  • gęsta konsystencja, która po spienieniu robi sie w miarę przyjazna dla używania
  • dobrze się rozprowadza po twarzy i bez problemu spłukuje
  • opakowanie wyposażone w pompkę, która ułatwia higieniczną aplikacje
  • opakowanie w miarę przezroczyste co ułatwia kontrolę nad zużyciem


Jeden minus: może lekko szczypać w oczy. Nie jest to jednak proces występujący każdorazowo przy każdym myciu, ale może sie czasami pojawiać.

Nie zmienia to faktu, że produkt bardzo fajny, przyjemny w używaniu. Jakbyście miały okazje wypróbować - spróbujcie, bo warto.

Na koniec kilka pomocnych informacji od producenta oraz skład:





6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawią mnie te produkty Farmony do pielęgnacji twarzy.Widać, że ten olejek dobrze się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja się na składach niekoniecznie znam.. U mnie to jest bardziej na zasadzie - albo podejdzie albo nie.. ;)

      Usuń
  3. Olejku do demakijażu jeszcze nie używałam, może kiedyś się na jakiś skuszę ;) Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej nie miałam żadnego olejku :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam