środa, 25 stycznia 2017

PIELĘGNACJA TWARZY Z DERMISS

Hej Kochani :)

Dzisiaj zajmiemy się pielęgnacją twarzy z serią kosmetyków Dermiss.



Przegląd ofert znalazł się TUTAJ.

Płyn micelarny oraz olejek były również szczegółowo omawiane.

Dziś zajmiemy się tzw "ciągiem dalszym" czyli pozostałymi zabiegami, które wymaga nasza skóra tuż po oczyszczeniu z makijażu i brudów dnia codziennego.



Na początek opisy producenta i składy:







03 Soft Exfoliation Progresywny  żel złuszczający z kwasem szikimowym. Żel usuwa martwe komórki naskórka, przywraca gładkość i wyrównuje koloryt. Oczyszcza i odświeża. Działa jak peeling enzymatyczny.
Idealny do stosowania wieczorem - "otwiera" skórę na dalsze przyjmowanie preparatów pielęgnujących.





04 Neutro Lifting Aktywny krem liftingujący. Krem redukuje zmarszczki, odmładza kontur twarzy. Skóra staje się elastyczna, ujędrniona. Gładka i nawilżona. Krem bardzo szybko się wchłania. Po wchłonięciu nie pozostawia jakiegokolwiek filmu na twarzy. Idealnie współpracuje z produktami do makijażu.





06 Age Managment Serum przeciwzmarszczkowe do twarzy i pod oczy. Serum widocznie ujędrnia i uelastycznia, zmniejsza widoczność zmarszczek. Niweluje drobne zmarszczki. Skóra jest napięta, gładka, miła w dotyku. Ma lekką konsystencję, która idealnie, szybko sie wchłania. Produkt przeznaczony do pielęgnacji "na noc" przez co skóra rano jest wypoczęta, świeża.




Taki całościowy program do pielęgnacji twarzy jest idealną sprawą, dla tych z nas, które chcą w sposób kompleksowy dbać o skórę swojej twarzy. Wszystko mamy tu idealnie dobrane, dopracowane dla potrzeb naszej skóry. Używamy "jednej linii" nie musimy już kombinować i same tworzyć zestawów pielęgnacyjnych.

16 komentarzy:

  1. Fajnie opisałaś te produkty. Mam tylko pytanie: czy one działają tak, jak napisałaś w opisie? Dobrze by było, jakby sprawdzały się z twoimi opisami, bo są naprawdę zachęcające. :)
    Zapraszam na mój nowy blog:
    xmylife-mystyle.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    Compelling

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kusi mnie to serum chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę kosmetyki tej marki, serum mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zniechęca szata graficzna. Wiem, że to głupie, ale tak mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych kosmetykach, ale jeszcze nie próbowałam. U mnie na poprawę stanu cery sprawdziło się serum firmy Liqpharm z witaminą C. Na pewno przy nim zostanę, ale przyjrzę się tym kremom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel złuszczający mnie zaciekawił. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam