wtorek, 3 stycznia 2017

ZAKUPY CZYLI PRZEŻYĆ MIESIĄC ZA 50zł

Hej Kochani :)

Wczoraj przedstawiłam Wam nowości, które pojawiły sie u mnie w zeszłym miesiącu < KLIK >  Dziś nadszedł czas na wpis podsumowujący zakupy z grudnia ubiegłego roku.

Biedronka:

  • BeBeauty nawilżający żel micelarny 2w1 ( 5 zł)
  • Żele pod prysznic Oceania : z ekstraktem z irysa i z ekstraktem z żurawiny ( 2,99zł za sztukę)
  • Isae Dry antyperspirant (3,50zł)


Rossmann:


  • Mydło w płynie mango&pomarańcza 3 zł
  • Eveline Cosmetics głęboko odżywczy balsam do ciała : 7 zł
  • Isana deo roll-on aloe Vera 4zł
  • Isana Golden Beauty kremowy żel pod prysznic o szlachetnym zapachu monoi i ambry - 3zł


Aliexpress:



  • Lakiery hybrydowe : jeden za 5.64zł, drugi za 7,94zł.


Podsumowanie: 45,08 zł

Zmieściłam sie idealnie :) A jak u Was z wydatkami?

20 komentarzy:

  1. brawo! ja limit 50zł na miesiąc zdążyłam już w styczniu przekroczyć czyniąc zamówienie na ekobieca.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie przekroczyłam limit. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety też krucho,a tyle nowości chciałabym wypróbować..Oj...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! U mnie w grudniu prawie 100zl:d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel z Biedronki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hybrydy z aliexpress też lubię, różne testuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam kupować na ali :)

      Usuń
  7. oj nie uda mi się taki projekt ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecasz te lakiery? Zamówiłam ostatnio kilka z ali, ale nie wiem jak to jakościowo wygląda. Przeraża mnie finansowo kupowanie Semilaców :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero mi przyszły, jeszcze nie malowałam bo testuję Neess.. Ale dziewczyny mi polecały jak pisałam o zakupach na aliexpress..

      Usuń
  9. Powinnam Ci brawo bić za to że masz głowę na karku :-) mi wystarczyło wczoraj ze Sephora napisała o dostępności nowych palet Too Faced i co zrobiłam? Lekka ręką poszło 230 zł...a do końca stycznia daleko...ech niestety jestem zbyt rozrzutna jeśli chodzi o kosmetyki, buty i torebki :-/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam