niedziela, 29 stycznia 2017

ZAKUPY STYCZNIA I PODSUMOWANIE AKCJI "PRZEŻYĆ ZA 50ZŁ"

Hej Kochani :)

No i styczeń mamy z głowy. Czas leci i zapraszam na podsumowanie zakupów pierwszego miesiąca 2017r.

Zakupy stacjonarne niesamowicie skromne, aż dziś że dałam rady tak niewiele kupić. Ale jak widać nie potrzebowałam więcej i spokojnie mogłam bazować na tym co mam w zapasach. A jest ich jeszcze mimo sukcesywnego zużywania ...

A wiec co kupiłam:

Biedronka:

  • BeBeauty HYDRATE nawilżający płyn micelarny 2w1 edycja limitowana - 6zł
  • Jantar wcierka - 8.50zł


Rossmann i inna drogeria:

  •  Isana Lovely kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z żurawiny 3,99zł ( RECENZJA jego orientalnego brata )
  • Marion spray prostujący włosy - 8zł

Całość : 26,50zł

Zakupy z aliexpress, które pokazywałam Wam TUTAJ . Łącznie zapłaciłam 59.56zł.

Więc sumarycznie - przekroczyłam limit bardzo, bo prawie o 30zł, natomiast patrząc ile zaoszczędziłam na hybrydach :) - jestem bardzo zadowolona :)

20 komentarzy:

  1. Ja juz przestałam liczyć ile wydalam na aliexpress!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :) Ja chyba też przestanę ;) Albo tez ustalę sobie limit :)

      Usuń
  2. Ja lepiej nie liczę ile wydałam w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przezyłabym za 50 złotych, w samym TBS wydałam 70 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym miesiącu przez chorobę nie poszalałam zakupowo ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam wcierkę Jantar, ale jakoś mi przetłuściła włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też przekroczyłam ale tam ale ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam limitu na zakupy, ale też niczego nie potrzebuje. Robię jedynie zapasy płatków kosmetycznych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie kupiłam tą odżywkę jantar - z nadzieją na zmniejszenie wypadania włosów, mam jednak problem z jej nakładaniem, możesz podpowiedzieć jak ją stosujesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w styczniu kupiłam podkład oraz płyn mineralny : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam