niedziela, 5 lutego 2017

AA HELP BALSAM REGENERUJĄCY DO UST SPIERZCHNIĘTYCH

Hej Kochani :)

W Krakowie zima chyba gdzieś powoli odchodzi bo deszcz pada i plucha się powoli robi , smog jak "zawisł" nad miastem tak wisi i pójść sobie nie chce.. Dla mnie to okropne bo kaszlę jak opętana a przeziębiona raczej nie jestem...

Zimą przede wszystkim bardziej musimy dbać o usta gdyż mocniej są narażone na spierzchnięcie oraz na inne nieprzyjemne dla nich zjawiska...

Dziś przedstawię Wam balsam regenerujący do ust spierzchniętych AA HELP.




Słowo od producenta oraz skład produktu :



I ode mnie :


  • rewelacyjnie nawilża
  • regeneruje
  • likwiduje suche i spierzchnięte skórki
  • efekt utrzymuje się dosyć długo na ustach
  • chroni przed negatywnymi czynnikami atmosferycznymi
  • nie skleja ust
  • jest bezzapachowa
  • bezproblemowa w aplikacji
  • opakowanie to miękka tubka o pojemności 10ml



Jak dla mnie bardzo dobra :) A wy jakich produktów tego typu używacie do ust?

7 komentarzy:

  1. Z AA jeszcze nic do ust nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak bardziej lubię takie w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromną nadzieję, że w Uk zima nas powoli opuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż uwielbia ten balsam do ust pomógł mu jak miał spierzchniete usta

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie zimno, i pada śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na popękane usta kupuje ochronna pomadkę w aptece : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam