sobota, 18 lutego 2017

BeBeauty HYDRATE - NAWILŻAJĄCY ŻEL MICELARNY 2W1

Hej Kochani :)

Dziś zapraszam Was na recenzję nawilżającego żelu micelarnego BeBeauty Hydrate.
Nie wiem, czy jest to nowość czy jest to powrót produktu w innej szacie graficznej.



W każdym razie jest to produkt miły i przyjemny a przede wszystkim skuteczny w stosowaniu.

Najpierw oddajmy głos producentowi:


I skład:


Kupiłam z ciekawości bo chciałam porównać z wersjami czy ogólnie z propozycjami wcześniejszymi do oczyszczania twarzy od BeBeauty.

I co zauważyłam:


  • bardzo dobrze oczyszcza z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i resztek makijażu pozostałych po demakijażu
  • świetnie odświeża
  • nie podrażnia
  • nie uczula 
  • nie szczypie w oczy
  • nie wysusza skóry twarzy

  • fajna żelowa konsystencja, bezproblemowa w aplikacji
  • w miarę przystępnej cenie : 4,99zł za pojemność 150 ml
  • dostępny w Biedronce
Dla mnie produkt jak najbardziej ok - kupiłam już wersję z peelingiem.



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten produkt i stosuję od dawna :) wcześniej był on dostępny w Biedronce w innej szacie graficznej, ta jest "unowocześniona", ale skład chyba wcale się nie różni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i kiedyś na pewno do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam żadnego produktu z tej serii, ale bardzo mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś jeden z produktów, ale nie pamiętam już którą wersję. Wiem tylko, że dobrze mył ale się nie pienił co mi bardzo przeszkadzało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam