niedziela, 12 lutego 2017

CZYM AKTUALNIE PACHNĘ

Hej Kochani :)

Dziś luźniejszy wpis przedstawiajacy czym aktualnie pachnę. Jako że kiedyś byłam aktywną konsultantką Avonu - w sumie to dalej jestem, tyle tylko nieaktywną, zamawiam wtedy jak coś potrzebuję - mam w zapasach sporo wód perfumowanych tej firmy...

Nie ukrywam, że lubię zapachy Avonu. I też o tym będzie w dzisiejszym poście. Jak na razie moja ukochana seria Avonowych Sukienek czeka na swój wielki powrót.

Przedstawię Wam dwa zapachy, które są u mnie aktualnie na tapecie.
Są to Avon Love i Avon Silky Soft Musk.



Zaczniemy od Avon Love.



Co nam chce o produkcie powiedzieć producent:

Odkryj nowy zapach Avon "Love". Dzięki niemu poczujesz sie kochana zawsze i wszędzie dzięki romantycznej kompozycji czerwonych owoców i płatków róż w czułych objęciach wanilii.
Kategoria: kwiatowo-owocowaNuty zapachowe:nuta głowy: pomarańcza, soczyste owoce, kwiat jabłoninuta bazy: białe drewno, wanilia, piżmo

Jest to zapach mega dziewczęcy, lekki , taki prawie pudrowy. Nie jest to super mocny zapach, ale i przy tym nie jest męczący, drażniący czy przyprawiający o ból głowy.

Avon Silky Soft Musk.



Woda toaletowa Silky Soft Musk to uroczy zapach o orientalnych nutach dla kobiety, która roztacza wokół siebie aurę pełną ciepła i zmysłowości. Delikatna konwalia flirtuje z soczystością wytrawnych owoców, by po chwili rozwinąć swój bukiet w ciepłych objęciach zmysłowego piżma. Czuć tu ciepło i nieodpartą kobiecą słodycz, wzbogaconą zmysłowością akcentów orientalno-drzewnych.
Kategoria: orientalno-drzewna.Nuta zapachowa: malina, konwalia, zmysłowe piżmo


Tutaj tez mamy do czynienia z kwiatowym zapachem, ale już nieco innym niż poprzednik.  Jest mocniejszy, taki dla mnie mocniej wyrazisty Tez słodki, ale już całkiem inaczej. 

A jakie Wy macie ulubione zapachy?

5 komentarzy:

  1. Tych nie znam. U mnie dominuje Bruno Banani i C-thru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych nigdy nie miałam, ja jestem wierna Avon Little Red Dress

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię perfumy marki Avon, ale tych produktów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam