środa, 1 lutego 2017

FairyGlo - CHIŃSKA HYBRYDA PODEJŚCIE No 2

Hej Kochani :)

Dziś zaprezentuje Wam następną hybrydę kupiona na Aliexpress. Będzie to FairyGlo oznaczone numerem 58005.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych hybryd. Innego osobnika pokazywałam TUTAJ.
Łatwo się nakłada, choć może są trochę zbyt gęste, ale dla mnie nie robi to problemu. Bez problemu utwardzają sie w zwykłej lampie UV - a ja taka mam. Zdejmowanie też nie jest jakimś problemem - wszystko łatwo, nic nie trzeba piłować ani brutalnie zdzierać - po namoczeniu odchodzą praktycznie same - nic dodatkowo sie nie trzeba męczyć.

Zapraszam do oglądania:



















5 komentarzy:

  1. Też mam lakiery z tej firmy, tylko nie trafiłam z kolorem ;/
    Piękne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No jest ryzyko, że kolor nie podejdzie ..

      Usuń
  2. Idealne na karnawał :) Bardzo mi się podobają. Zastanawiam się, czy używałaś kiedyś tych lakierów: http://wisebears.pl/okazja/lakiery-do-paznokci-formula-x-22pln/? Kuszą ceną i kolorem, ale mam już tyle lakierów.. że zanim zdecyduję się kupić następny, chce się upewnić, że są warte swojej ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bajeczny! Chyba muszę je zamówić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam