wtorek, 14 lutego 2017

PERFECTA SPA - MASŁO DO CIAŁA PINA COLADA

Hej Kochani :)

Dziś przedstawię Wam moją opinie dotyczącą masła do ciała Pina Colada od Perfecta Spa.
Masło ma zawierać olejek kawowy+olejek kokosowy.



Najpierw wypowie się producent:



I teraz słów kilka ode mnie:


  • bardzo dobrze odżywia i nawilża
  • skóra jest gładka i ujędrniona
  • gęsta konsystencja


  • łatwo sie nakłada i bardzo dobrze rozsmarowuje
  • dłuższą chwilę się wchłania, ale ja i tak używam tego typu produktów wieczorem przed położeniem sie spać
  • bardzo ładnie pachnie, choć nie ukrywam na początku nie byłam zachwycona, jednak z czasem sie przekonałam "in plus"
  • opakowanie - wygodny w użytkowaniu słoik, dodatkowo zabezpieczony sreberkiem, mamy wiec pewność że nikt przy produkcie wcześniej nie majstrował

  • dosyć wydajne
  • dostępny w Rossmannie
  • w miarę przystępna cena - ok 10zł za pojemność 225 ml



Na koniec jedna uwaga: we właściwościach  ma napisane, że antycellulitowe i wyszczuplające - ja używając tego typu produktów takich efektów nie oczekuję, a raczej dawno już przestałam oczekiwać więc w tym kierunku nie oceniam, ale nie da sie ukryć takich efektów nie otrzymamy.



10 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś peeling o tym zapachu i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie masełka

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ;) Bardzo lubiłam i do teraz pamiętam ten wakacyjny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam peeling o tym zapachu. Śliczny był :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde takie mazidło bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pinacoladę, zarówno zapach jak i smach. W domu mam peeling pinacolada z TBS i pachnie nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich momentach żałuje, że monitor nie oddaje zapachów prezentowanych na ekranie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już to masełko.
    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam i uwielbiałam zapach ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach jest the best of....ja wspomagam swoją pielęgnację zdrową wodą pitną - założyliśmy w kuchni filtr redox, z którego woda pomaga zwalczyć działanie wolnych rodników...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam