czwartek, 2 lutego 2017

SZAMPON LAVERA VOLUMEN&KRAFT

Hej Kochani :)

Dziś weźmiemy na tapetę szampon do włosów Lavera Volumen&Kraft.



Szampon przeznaczony jest dla włosów cienkich, które wzmacnia i nadaje puszystość.



I informacji od producenta w jezyku niemieckich.





A także zaczerpnięte z wizaz.pl

Lavera Szampon z pomarańczą do włosów cienkich wzmacnia je od cebulek aż po końce, jednocześnie ich nie obciążając. Nadaje włosom objętość. Kompleks kreatynowy i wyciąg z bio pomarańczy i zielonej herbaty pielęgnuje i wygładza strukturę włosów. Łagodne roślinne środki myjące (tensydy na bazie cukru i kokosa) niepodrażniające skóry oczyszczają i nawilżają włosy. Lavera Szampon z pomarańczą do włosów cienkich nie zawiera silikonów. Zawiera naturalne składniki roślinne pochodzące z upraw ekologicznych, kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji. W 100% naturalny kosmetyk, wegański.

I skład:



I teraz ja się wypowiem.

Przede wszystkim szampon od pierwszego użycia zauroczył mnie pięknym, zapachem pomarańczy. Zapach ten nawet po wysuszeniu długo utrzymuje sie na włosach.



  • Świetnie myje
  • włosy są bardzo dobrze oczyszczone
  • a przy tym nie są szorstkie i tępe w dotyku
  • nie są splątane
  • nie ma problemów większych z rozczesaniem
  • łatwo się aplikuje, bez problemów spłukuje
  • konsystencja przyjazna dla użytkownika - w miarę gęsta, nie ucieka i nie przelewa się
  • po wysuszeniu ławo sie układają, są mega zdyscyplinowane
  • całkiem nieźle sie spisuje nawet bez odżywki/maski
  • długo utrzymują świeżość ( ja i tak myję co drugi dzień )
  • dosyć wydajny
  • dobrze sie pieni



Otrzymałam go wraz z innymi wariantami zapachowymi na urodziny w grudniu - chętnie przetestuję i inne..

Miałyście może tą serię? Jakie jest Wasze zdanie?

3 komentarze:

  1. Kurczę ostatnio widziałam szampony i odżywki Lavera na promocji w Niemieckim Rossmanie. Teraz żałuję że nie wdziałam ! Widzę, że warto dołożyć i spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie widziałam tego szamponu, fajnie że Ci służy

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam niestety ale poznała bym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam