niedziela, 19 lutego 2017

UNDER TWENTY - FLUID MATUJĄCY

Hej Kochani :)

Dziś zajmiemy się fluidem matującym z serii Under Twenty .



Z informacji od producenta:

Innowacyjna formuła fluidu aksamitnie otula cerę grapefruitową świeżością. Niedoskonałości przestają być widoczne, a skóra staje sie naturalnie gładka i matowa. Idealny do codziennej pielęgnacji i makijażu skóry z niedoskonałościami.


I moje zdanie - wypunktowane :

  • w miarę dobrze kryje : ale i też nie mam niewiadomo jak dużo do ukrycia
  • poprawia koloryt twarzy
  • utrzymuje się na twarzy przez cały dzień
  • nie tworzy plam, nie migruje

  • dostosowuje się do skóry twarzy
  • nie tworzy efektu maski
  • nie podkreśla suchych skórek czy drobnych zmarszczek
  • matu jakiegoś super nie uzyskamy, ale mnie akurat na tym fakcie nie zależy
  • łatwo sie rozprowadza

  • nie uczula i nie zapycha
  • kolor 02 czyli "naturalny" idealnie podpasował do mojego koloru skóry
  • ładnie pachnie



Co do ceny - nie powiem Wam, ponieważ jest już u mnie jakiś dłuższy czas, że niestety nie wiem. W każdym razie kupiłam go w Rossmannie.

4 komentarze:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam