czwartek, 9 lutego 2017

WIBO DIAMOND SKIN - SYPKI PUDER DO TWARZY Z KOLAGENEM

Hej Kochani :)

Dziś weźmiemy pod lupę sypki puder do twarzy z kolagenem Wibo Diamond Skin.



Zacznę od tego, że nie wyobrażam sobie makijażu bez wykończenia pudrem.
Pudrów przez moje ręce, a prędzej twarz przewinęło sie sporo.. Z kolekcji Wibo opisywałam Wam TEGO osobnika.



Jego "diamentowy" brat też jest świetny.

  • poprawia wygląd cery
  • nadaje świeżość, delikatność
  • pomimo drobinek rozświetlających nie tworzy sztucznego błysku dyskotekowego
  • twarz wygląda na naturalną i jednocześnie lekko rozświetloną
  • zapewnia świeże i długotrwałe wykończenie makijażu

  • nie zapycha
  • nie podrażnia
  • nie podkreśla suchych skórek
  • nie tworzy efektu maski
  • wydajny
  • wygodne pudełeczko z sitkiem
  • idealnie sie aplikuje pędzlem

Jest to produkt bardzo dobry i godny polecenia, dlatego własnie tak czynię :) Dostępny w Rossmannie, często w promocji :)



5 komentarzy:

  1. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio go chciałam kupić, ale niestety go nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za sypkimi pudrami. Jakoś ta forma nie jest dla mnie komfortowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ostatnio polubiłam się z pudrem sypkim z Ingrid. W podobnej cenie, a nałożony gąbeczka nadaje świetnego efektu

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy najładniej sie go na całą twarz? Czy używa tylko jako rozświetlacza? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam