piątek, 3 marca 2017

III EDYCJA MEET BEAUTY CONFERENCE - NADARZYN 2017R

Hej Kochani :)

Właśnie trwają zapisy do 3 edycji Meet Beauty Conference.



Czym jest Meet Beauty Conference?



Odbędzie się w Nadarzynie koło Warszawy:

Ja nie miałam okazji być na wcześniejszych edycjach. Mocno zastanawiam sie nad zgłoszeniem do tegorocznej edycji. U mnie może być problem z wolnym w pracy. Pracuję według grafiku, wcześniej wprawdzie ustalonego, ale zawsze jest jakieś ale... Szkoda żebym zajęła miejsce i nie wykorzystała go..

Jeśli macie ochotę to zgłaszajcie się na TEJ stronie.. Ogłoszenie kto się dostał - 30 marca.
Powodzenia :)

Screeny - źródło

2 komentarze:

  1. Ja się zgłosiłam! Z niecierpliwością czekam na wyniki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zgłosić. Marzy mi się udział w tej konferencji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam