czwartek, 30 marca 2017

NOWOŚCI MARCOWYCH CIĄG DALSZY

Hej Kochani :)

Przedwczoraj pokazywałam Wam co nowego pojawiło sie u mnie w marcu. I myślałam, że to już koniec... Otóż okazało się , że nie i praktycznie zaraz po publikacji wpisu pojawiły sie jeszcze trzy przesyłki.

Nie ma co czekać trzeba je pokazać..

Na początek przesyłka od Przyjaciółek Nivea klik klik :





Współpraca i dzbanek do filtrowania wody od Aquaphor:



I na koniec Aliexpress:


I to już koniec. Miesiąc marzec uważam za zamknięty jeżeli chodzi o przesyłki i nowości :)

10 komentarzy:

  1. O jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się lampa :D Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj przyjaciółko nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz trzeba czekać na kwietniowe zdobycze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki piękne;) Ja osobiście bardzo lubię biżuterię z Aliexpress, chociaż ostatnio troszkę się zawiodłam bo pierścionki przyszły mi odrobinę za małe niż były na aukcji;( No ale cóż zdarza się.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie filtr dzbankowy niezbyt dawał radę z posmakiem chloru w wodzie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam