wtorek, 28 marca 2017

PACHNIDŁA POD PRYSZNIC OD ISANY

Hej Kochani :)

Dziś króciutko i pachnąco. Chciałabym Wam przedstawić żele pod prysznic Isany o smakowitych nazwach. Będą to Mademoisele Rasberry oraz Lady Lemon&Mr.Mint.




Mademoisele Rasberry to zapach soczystej maliny, natomiast  Lemon&Mr.Mint to orzeźwiający duet cytryny i mięty.



Żele super sprawdzają się pod prysznicem. Myją idealnie, nie wysuszają skóry, nie uczulają. I przede wszystkim cudownie pachną. Czego chcieć więcej od żelu pod prysznic..Konsystencja idealna dla użytkownika, takiego jak właśnie ja.. Łatwo się rozprowadza, świetnie spłukuje.


Opakowanie może nie mega najlepsze, ponieważ jest to butla z dosyć twardego plastiku. Zamykana na zatrzask. Szata graficzna dla mnie akurat na wiosnę.

Na koniec skład - może też nie do końca idealny, ale mnie płyny krzywdy nie zrobiły.




Miałyście?


5 komentarzy:

  1. Ja właśnie oba kupiłam na promocji 1+1 :) czekają jednak na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę nawiedzić rossmana i popatrzec co tam fajnego mają !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żele Isany, ale z tymi wersjami nie miałam styczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam. Zapach jest intensywny 😊 a to lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam