sobota, 25 marca 2017

PERFECTA SPA - CUKROWY PEELING DO CIAŁA

Hej Kochani :)

Peelingi uwielbiam to wiadomo, wiadomo też, że uwielbiam zapach wanilii .. :)

Tak wiec kiedy zobaczyłam w Biedronce cukrowy peeling do ciała antycellulitowy pomarańcza + aromat wanilii Perfecty wiedziałam, że muszę kupić.. I kupiłam.. I nie żałuję :)



Z informacji od producenta zawartych na opakowaniu:

Cukrowy peeling do ciała waniliowo - pomarańczowy złuszczająco - antycellulitowy. Peeling poprawia mikrokrążenie w skórze, a apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii odświeża i działa odprężająco. Zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Ponadto olejek z ziaren zielonej kawy regeneruje i poprawia elastyczność skóry, a masło pomarańczowe ujędrnia i przeciwdziała cellulitowi.Peeling poprawia mikrokrążenie w skórze. Zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii odświeża i działa odprężająco.



Jak już Wam na wstępie napisałam, bardzo, ale to bardzo polubiliśmy się z tym produktem.




  • rewelacyjnie ściera martwy naskórek
  • konsystencja może przy nakładaniu na skórę dosyć gęsta, zbita, ale przy kontakcie z wodą bardzo dobrze sie rozciera na skórze
  • nie spływa z ciała, 
  • z łatwością sie spłukuje z ciała

  • po spłukaniu pozostawia na skórze lekko tłustą warstewkę, ale nie jest to coś co może przeszkadzać, przynajmniej dla mnie
  • skóra jest wyjątkowo wygładzona, nawilżona, miękka, miła w dotyku
  • pięknie pachnie, czuję w nim zarówno pomarańczę jak i wanilię
  • "technicznie" świetny - mocny zdzierak, takie lubię

  • jest wydajny
  • praktyczne opakowanie - zakręcany, plastikowy słoik, dodatkowo zabezpieczony sreberkiem
  • dostępny m.in. w Biedronkach
  • cena ok 8zł za pojemność 250g

Na koniec skład, fakt parafina na pierwszym miejscu jednak dla mnie to nie przeszkadza.



Miałyście może ten peeling? A może polecicie jakiegoś innego mocnego zdzieraka?


20 komentarzy:

  1. Wygląda zachęcająco, ale ja chyba wolę solne peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inne wersje tych peelingów i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie miałam, ale lubię takie peelingi i taką konsystencję. Mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukrowego peelingu do ciała, to jeszcze chyba nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi :) skora potem jest taka świeża

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o peelingu ze zmielonych ziaren kawy, podobno dziala cuda, ale osobiście nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam kiedyś z fusów kawy - też świetny :)

      Usuń
  7. Ostatnio bardzo się polubiłam z tą firmą :) Z chęcią wypróbowałabym i peelingu do ciała. Również lubię, tak jak to nazwałaś, mocne zdzieraki :D Na dodatek wydaje mi się, że zapach jest cudowny :)

    Obserwuję kochana :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie jestem z peelingami do ciała w przyjacielskich stosunkach ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te peelingi, jeden nawet ciągle mam, bo dostałam w prezencie. Niestety - nie za bardzo się lubimy, parafina w składzie u mnie go dyskwalifikuje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego nie miała, nigdy, ale słyszałam o nim, jednak nigdy nie mogłam sie zdecydować, ale może się przekonam :)
    Obserwuję ! ♥
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam