środa, 29 marca 2017

PODSUMOWANIE AKCJI "PRZEŻYĆ ZA 50ZŁ"

Hej Kochani :)

Czas na drugie podsumowanie końca miesiąca czyli wyliczenie "Przeżyć za 50zł".

Zakupy w Rossmannie na promocji 1+1.



Tu wydałam 25zł.

Następne zakupy, nie uwierzycie, ale zostałam bez tuszu do rzęs.


  • Mydło w płynie - 2,99
  • Suchy szampon - 9,99zł
  • Tusz do rzęs - 12zł


Razem: 25 zł.

Uwierzycie, że razem to idealnie 50zł? Mnie sie aż nie chce wierzyć :)

Lakierów a Ali nie doliczam, bo nie wiem jak je rozliczyć, ponieważ kupowałam je na początku lutego, dopiero teraz doszły.. Zresztą niech to będzie bonus, podobnie jak i te, które czekają na poczcie :D

8 komentarzy:

  1. Gratulacje, fajnie że się udało :D Kupiłam wczoraj to mydełko, zapach cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super deal!Suchy szampon i płyny Isany mnie zaciekawiły. Boże, wieki temu byłam w Rossmannie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zrobię sobie takie postanowienie, żeby nie wydawać więcej niż 50zł miesięcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze w Rossmannie tego zapachu mydła Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. udało Ci się ;p u mnie takie akcje nie dają rady ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, że sie udało ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam