czwartek, 9 marca 2017

WCZORAJSZE ZAKUPY Z PROMOCJI ROSSMANNA

Hej Kochani :)

Przedwczoraj pisałam Wam o dwudniowej promocji w Rossmannie 2w1  przygotowanej specjalnie na dzień kobiet.

Akurat potrzebowałam szamponu, ponieważ opcje "bio" niestety nie są dla moich włosów, wiec oczywiście musiałam skorzystać z oferty.

I o to co kupiłam:

Szampony Nivea: Diamond Volume Care i Diamond Gloss Care - moje włosy bardzo lubią się z tymi szamponami, wiec zapas był wskazany :)


Joanna Ultra Color System - szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych.
Timotei odżywka z drogocennymi olejkami.

Żele pod prysznic Isana: malina i cytryna&mięta. Wiele czytałam pozytywów, wiec czas na próbę u mnie .

Wydałam 25 zł. Niby dużo, a z drugiej strony tyle samo zaoszczędziłam, bo celowałam z cenami tak, żeby drugi produkt gratis był w tej samej cenie co podstawowy ;)



9 komentarzy:

  1. Ja tym razem powstrzymałam się przed kupnem czegokolwiek, mam sporo zapasów po świętach : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie miałam, ale ciekawi mnie szampon z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłam się na te same żele, kupiłam też sole do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele isany fajnie się prezentują, muszę sama zakupić wreszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię te szampony Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe łupy. :) Ja wczoraj skusiłam się tylko na szampon i odżywkę z Isany, bo moje gigantyczne zapasy nie pozwalają mi na więcej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :) !!

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele pod prysznic wyglądają na świetne pod względem zapachu... jakoś tak od razu mi zapachniało owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, ja też pokazałam swoje na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam