niedziela, 5 marca 2017

Wiosenne rozdanie - wygraj zestaw pędzli

Hej Kochani :)

Wiosna za rogiem. To już pewne. Zatem zapraszam Was na "Wiosenny konkurs".
Nagrodą jest zestaw pędzli - ale uczciwie mówię : kupione na Alliexpress. Kupiłam dwa zestawy: jeden dla siebie, który aktualnie testuję i drugi dla jednej z Was.



Zatem zapraszam :)

Zasady konkursu:

  1. Organizatorem i sponsorem konkursu jestem ja czyli prowadząca bloga - serwis http://kobiece-przyjemnosci.blogspot.com/.
  2. Wygrywa jedna osoba.
  3. Nagrodą jest zestaw pędzli ( chińskiej marki "no name").
  4. Nagroda jest nowa. 
  5. Żeby wziąć udział należy być publicznym obserwatorem bloga http://kobiece-przyjemnosci.blogspot.com/ . Miło mi będzie jeżeli polubicie FB bloga KLIK i na Instagramie KLIK.
  6. Drugim warunkiem udziału jest udzielenie odpowiedzi na pytanie: "Za co lubicie wiosnę".
  7. Zgłaszamy się w komentarzu pod tym postem według wzoru znajdującego się poniżej.
  8. Konkurs trwa od 05.03.2017r do 31.03.2017r. do godziny 23.59.
  9. Zwycięzca zostanie podany w terminie do 3dni od daty losowania na blogu http://kobiece-przyjemnosci.blogspot.com/ .
  10. Zwycięzca będzie miał 2dni na przesłanie swoich danych niezbędnych do wysłania nagrody. W przypadku niezgłoszenia się zwycięzcy, losuję następną osobę.
  11. Konkurs przeznaczony jest tylko dla osób pełnoletnich.
  12. Nagrodę wysyłam tylko na terenie RP listem poleconym
  13. Zgłaszając się akceptujesz regulamin.
  14. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (  Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
Wzór komentarza:
  1. Obserwuje jako:
  2. Za co lubisz wiosnę?
  3. Adres e-mail:

Zapraszam i życzę miłej zabawy :) 

12 komentarzy:

  1. Obserwuje jako: xtina120
    Za co lubisz wiosnę?: Wiosnę lubię za to, że na reszcie po zimie mogę wskoczyć w lżejsze ubrania, pozbyć się grubej kurtki, grubego szala, czapki oraz rękawiczek....nie lubię ubierać się na cebulkę, dlatego wiosna jest dla mnie wybawieniem ;)
    Adres e-mail:

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako : W. KU
    Za co lubisz wiosnę? Za pierwsze promienie słońca, zapach świeżo skoszonej trawy, ćwierkanie ptaków. Za to, że świat budzi się do życia, ludzie częściej się uśmiechają i są bardziej pogodni! Za to, że wiosna to zwiastun lata. Za to, że moja twarz wróci do siebie po mrozach, wiatrach i braku słonka. Za to, że jest :D
    Adres e-mail: wenka92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: revqua
    Za co lubisz wiosnę? Wiosnę uwielbiam, za to, że jest to takie przebudzenie do pracy, wszystko nabiera werwy. Wiosną pojawiają się pierwsze kwiaty, a ja jestem po prostu zakochana w roślinach. Wszystko wydaję się w tym czasie piękniejsze!
    Adres e-mail: revqua12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuje jako: Majerczak Sylwia
    2.Za co lubisz wiosnę?:
    Wiosnę uwielbiam i to bardzo w szczególności za:
    budzące się do życia rośliny,
    budzenie zwierząt z zimowego snu,
    wiosenny zapach deszczu,
    muskający wiatr po policzkach,
    tęczę po deszczu : ),
    paczki na drzewach,
    zapach ziemi
    spacery po lesie
    zaglądające słońce przez okno,
    wspaniały śpiew ptaków,
    zmianę garderoby : ),
    a przede wszystkim za wiadomość, iż nadchodzi lato.
    3.Adres e-mail: jewelry.s@op.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako: Monika St.
    Za co lubisz wiosnę? Jest tego trochę ;) Wiosna zdecydowanie nastraja mnie bardziej pozytywnie, śpiew ptaków i rechot żab kiedy siedzę wieczorem na swoim malutkim ganku i popijam kawę, coś wyjątkowego. Pierwszy zapach koszonej trawki na podwórku...poranna rosa, która wręcz pachnie świeżością ;) Wiosna to paleta barw, zieleni, żółci i różu ;) Uwielbiam ją za pierwszego grilla w ogrodzie i te pachnące kiełbaski. Za pieczoną paprykę i pierwsze kwiaty w ogrodzie. Uwielbiam wiosnę bo kiedy wszystko się budzi to i ja sama budzę się z zimowego snu. Mam więcej energii, lepsze samopoczucie, a i można wreszcie zrzucić te wielkie ciepłe kurtki i grube czapy! Czekam na to jak dzieciak na pyszną czekoladę ;) Wiosna to więcej czasu na świeżym powietrzu, a co za tym idzie lepsza sylwetka ;) Moja waga wiosną zawsze wygląda lepiej i za to też kocham wiosnę ;) Wiosna to początek rodzinnych spacerów, szaleństw na dworze. Wiosna jest wyjątkowa, kolorowa i pachnąca. Uwielbiam ją za pierwsze wiosenne promienie słonka wpadające przez okno. Za dłuższy dzień i więcej możliwości! Za to że wreszcie mogę założyć swoje ukochane trampki ;) Wiosna jest wyjątkową porą roku ;)
    Adres e-mail: monisskaaaa@gmail.com
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Margaretka W
    Za co lubisz wiosnę?
    Lubię wiosnę za świeżość oraz za to, że niesie ze sobą nadzieję na lepsze jutro i szczęśliwszy czas.
    Przyroda budząca się do życia to piękny okres przepełniony promieniami słońca i magicznym rozkwitem pąków.
    To także czas, kiedy cały świat wydaje się piękniejszy :)
    Adres e-mail: margaretkaw22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Roksana Naprawa
    Za co lubię wiosnę? Wiosnę lubię za to, że pojawiają się kwiaty, pierwsze promienie słońca. Za to, że ludzie na ulicach nie są tacy ponurzy tylko się uśmiechają. Za to, że mogę zrzucić kurtki, szalik, czapki i wyjść na zewnątrz. Wiosna to także czas moich urodzin co również przysparza mi miłe wspomnienia.
    Adres: roksana.naprawa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Patrycja Pisarczyk
    Za co lubię wiosnę? Wiosnę lubię za to, że za każdym razem wnosi coś pozytywnego do mojej codzienności. Wraz z budzącym się życiem, we mnie budzą się nowe ambicje i plany, a wiosenne słońce dodatkowo motywuje mnie do działania. Wiosnę lubię też za to, że w końcu w mojej szafie po długiej przerwie mogą zagościć sukienki, spódniczki i lekkie płaszczyki, a grube swetry, szaliki i czapki mogę spokojnie schować w kąt. Wiosnę lubię za to, że jest dla mnie jak piątek - czyli zapowiedź weekendu, tak wiosna jest dla mnie zapowiedzią lata. W czasie wiosny mam też urodziny, a więc jest to dla mnie czas spotkania z bliskimi mi osobami, które widzę kilka razy w roku bądź rzadziej i chyba to jest najważniejszy powód, dla którego lubię wiosnę ;)
    adres e-mail: pisarczyk88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako: Lady Blue
    Ja nie lubię wiosny, ja ją kocham, ubóstwiam, miłuję i co tylko najlepsze. Nigdy nie lubiłam zimy, bo dla mnie oznacza tylko mróz, bo nigdy nie wyjeżdżam w góry, więc nie mam też czego wyczekiwać. Za to wiosna to najlepsze co może być. Można zauważyć po naszym otoczeniu, że gdy tylko pojawią się pierwsze promienie słońca, to każdy od razu jest weselszy. Kocham sport, a gdy tylko wiosna jest ciepło mogę wreszcie wyciągnąć rower i rolki, co ubóstwiam. Jest też dłużej jasno wieczorami i powoli rozpoczyna się sezon grillowy, no a kto tego nie uwielbia? :D No i oczywiście możemy zostawić w szafie grube kurtki, ciężkie buty na rzecz zwiewnych sukienek i szpilek :D Ja sama uwielbiam kwiaty, rośliny a wiosną jest ich pełno i wszędzie jest tak pięknie. Wiele alergików narzeka na wiosnę z powodu pyłków, ale mnie na szczęście nie dotknął ten problem :D No ale oczywiście, żeby móc docenić wiosnę, to najpierw musimy przeżyć zimę :P
    kamolx@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam