poniedziałek, 6 marca 2017

ZAMIENNIKI PERFUM OD NICOLE COSMETICS

Hej Kochani :)

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania od sklepu wdobrymsklepie.pl zamienniki perfum od Nicole Cosmetics.


Do testów wybrałam sobie dwa zapachy" oznaczone numerami 011 i 058.



Nicole 011 jet to odpowiednik Gabrieli Sabatini.

Nuty zapachowe: kwiat pomarańczy, mech, mandarynka, konwalia, wanilia, nuty owocowe, róża, paczula, cytryna, jaśmin, drzewo sandałowe, bergamotka, piżmo, bursztyn.

Nicole 058 to odpowiednik kultowego Opium.

Nuty zapachowe: mandarynka, jaśmin, gałka muszkatołowa, różowy pieprz, kwiat pomarańczy, bursztyn.



Zacznę od tego, że obydwa zapachy sa niesamowicie mocne. Mogą dusić przy aplikacji, zwłaszcza gdy mamy tendencję do nadmiernego używania - jak w moim przypadku. Jednak po chwili problem znika i możemy sie cieszyć już tylko zapachem.

Z tych dwóch osobników częściej używam 011. Są dla mnie bardziej do używania "na co dzień" , natomiast 058 uważam, że idealnie nadają się na wieczorne "wielkie wyjścia".



Obydwa zapachy są bardzo trwałe i niesamowicie mocne. Długo utrzymują się i to zarówno wtedy gdy aplikujemy bezpośrednio na skórę, jak i wtedy gdy psikamy na ubranie. Zpsikane zapachem ubranie pachnie jeszcze kilka dni..



Opakowanie to szklana butelka o pojemności 30 ml wykonana z mrożonego szkła. Zamykana na czarny plastikowy korek z oznaczeniem zapachu. Wyposażona w atomizer. Idealnie nadają się do torebki.



Polecam. Zapraszam na stronę sklepu : KLIK


5 komentarzy:

  1. poznałam kilka zapachów Nicole i są ok, co prawda nie mają tej głębi, ale są adekwatne do ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zamienniki od Nicole bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie tańsze zamienniki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam inną wersję zapachu Nicole, ale mnie nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam