poniedziałek, 24 kwietnia 2017

BABUSZKA AGAFII - DWIE MASECZKI

Hej :)

Witajcie po weekendzie :).

Dziś weźmiemy pod lupę dwie maseczki od Babuszki Agafii.  A mianowicie: Bania Agafii niebieska, oczyszczająca maseczka do twarzy "Cera Tłusta i Mieszana" oraz Maska-Lfting do twarzy "Tonizująca".



Najpierw producent nam coś opowie:

Niebieska oczyszczająca maseczka do twarzy "Cera Tłusta i Mieszania":Maseczka na podstawie aktywnej glinki skutecznie oczyszcza skórę twarzy, eliminuje błyszczenie i przywraca naturalną równowagę skóry. Odżywia, wygładza oraz przywraca skórze zdrowy i zadbany wygląd. 
Maska-Lifting do twarzy :Tonizująca":Dzięki naturalnym składnikom maseczka ma działanie silnie liftingujące, ujędrnia również skórę i wygładza ją. Nasyca ją witaminami AiC dzięki czemu doskonale nawilża, sprzyja aktywnej odnowie komórek skóry i spowalnia zmiany związane z wiekiem.

Może przesadzam, ale zawsze stosuję te maseczki w duecie, tzn jedna po drugiej. Najpierw oczyszczającą , później liftingującą. Zastanawiam się czy co za duzo to nie zdrowo, ale jakoś skóra mojej twarzy wcale nie krzyczy "dość", że za dużo.. :)

Skóra po uzyciu obydwóch jest niesamowicie gładka, nawilżona ma zdrowy wygląd. Jest przepięknie zmatowiona. Aż chce sie dotykać tak gładziutkiej buzi.



Technicznie zdecydowanie bardziej wolę nakładać liftingującą ponieważ ma konsystencję prawie kremu wiec i nakładanie a także zmywanie należy do tych łatwiejszych i przyjemniejszych.

Natomiast oczyszczająca ma gęstą konsystencję, wiec na nałożenie trzeba poświęcić więcej czasu i zmycie do łatwych nie należy. Czasem zdarza się że cos mi tam jeszcze na twarzy gdzieniegdzie zostanie, ale nie ma problemy z wytarciem ręcznikiem.




Jeśli będziecie miały okazję wypróbować to polecam i to bardzo. A może macie jakieś swoje maseczkowe hity?



9 komentarzy:

  1. Masek z tej firmy nie używałam, natomiast miałam szampon odżywczy i mocno przyspieszał przetłuszczanie włosów :/ teraz używam peeelingu do ciała i ten z kolei bardzo mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o niebieskiej sie tyle nasluchalam, ze przy okazji na pewno sie na nia skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po bublu szamponowym nie kuszą mnie już produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam obie i niekoniecznie mnie zachwyciły. Za to lubię z mleka łosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy nie miałam, ale do włosów uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę bardzo lubię, ale nie miałam jeszcze maseczki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń


  8. Today I will make a? Rolex Daytona?examination and we'll take a look at one of the Rolex Watches Online more modest.?The Breitling Watches is a cheap watch pretty simple and what that means is that you can expect a high level of Replica Handbags and easily pass as an original.This is something that should be desired in a Hermes Handbags false criticis.Let's go and start the best replica Rolex Watches Online.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam