sobota, 8 kwietnia 2017

JOANNA ULTRA COLOR SYSTEM DLA JASNYCH WŁOSÓW

Hej Kochani :)

Dziś bohaterem dnia zostanie szampon dla włosów blond, rozjaśnianych i siwych od Joanny Ultra Color System. Szampon z założenia nadaje platynowy odcień.



Jestem farbowaną blondynką :) Blond, pomimo tego że jest piękny, jest też niezwykle niewdzięczny w pielęgnacji - przynajmniej dla mnie. U mnie występuje taki problem, że mam we włosach chyba zbyt dużo rudego pigmentu, ponieważ po jakimś miesiącu od robienia balejażu zaczynają mi lekko rudzieć włosy i pojawia sie lekki kurczak :)

Pomocne są dla mnie w tym przypadku szampony, które nadają platynowy odcień przeznaczone dla włosów blond, rozjaśnianych i siwych.



Najpierw oddajmy głos producentowi:

Szampon zawiera składniki działające ochronnie i wzmacniająco na włosy. Formułę produktu wzbogacono o wyselekcjonowane barwniki, dzięki czemu już po kilkakrotnym zastosowaniu włosy zyskują blask i wymarzony chłodny odcień. Szampon przeznaczony jest również do włosów siwych - doskonale odżywia połysk, przywracając naturalne piękno.
Wyjątkowa skuteczność:
  • neutralizuje żółtawy odcień na włosach
  • przywraca pełen blasku, platynowy odcień
  • ułatwia rozczesywanie
Szampon od Joanny jest produktem, który u mnie sprawdza się w 100%. Zacznę od tego - bo raz na którymś z blogów przeczytałam, że szampon nic nie rozjaśnił włosów - nie jest to szampon, który rozjaśni ciemne włosy. Jeżeli posiadaczki ciemnych włosów chciałyby rozjaśnić nim włosy - to się nie uda, nawet nie próbujcie.  Nie do tego on jest.



Jeżeli chodzi o zneutralizowanie żółtego, ciepłego odcienia na blond włosach - sprawdza sie idealnie. Jak obiecuje producent nadaje platynowy, chłodny odcień. Dodatkowo z innych walorów: nie podrażnia skalpu, nie uczula. Do do rozczesywania i ewentualnego plątania włosów - trudno mi tu powiedzieć, ponieważ ja zawsze używam go wraz z odżywką lub maską. W każdym razie taki duet sprawdza sie idealnie - nic nie jest splątane, włosy sie pięknie rozczesują.

Szampon nie sprawia też że włosy są takie tępe i nieprzyjemne w dotyku, nie są również szorstkie. Ma fioletowy kolor, trzeba uważać żeby sie nie ubrudzić, ale nawet jak już coś się przydarzy to ładnie wszystko się czyści i dopiera ( np. ręcznik ).Zapach - przyjemny, miły. Dobrze się pieni, łatwo spłukuje z włosów.



Butelka wygodna w użytkowaniu, zamykana na zatrzask. Produkt dostępny w Rossmannie i pewnie i w innych drogeriach również.

Dla mnie nr 1 w tej kategorii :)

Miłej soboty Wam życzę. Ja mimo przeziębienia lecę zaraz na popołudnie do pracy :(


7 komentarzy:

  1. Ciekawy ten szampon ale niestety nie dla mnie bo jestem szatynką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam go parę razy najpierw włosy miałam jakie miałam czyli żółtko na głowie, a po którymś razie lekko pofarbował mi włosy na fiolet dokładnie końcówki, po chyba 2-3 myciach całe szczęście się zmyło. Nie przepadam za tym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używało się podobnych uzywało jak blond włosy miało 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go nie miałam, ale moja mama używa namiętnie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też jest numerem 1. Używam go razem z odżywką z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrz, jak się zgadałyśmy! U mnie wczoraj weszła recenzja tego szamponu.

    Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam