piątek, 28 kwietnia 2017

LAMPA LED 9W

Hej Kochani :)

Dziś zaprezentuję Wam najlepiej ulokowane 19zł. Otóż za te kwotę kupiłam lampę led do paznokci .



W tym oto malutkim pudełeczku mieści się owa lampa i wiecie co? Zastanawiam sie teraz dlaczego tego cuda nie kupiłam wcześniej :)



Zrobienie hybryd przy pomocy lampy ledowej to chwila roboty. Utwardza hybrydy juz w 30 sekund.
Z reguły przy użyciu zwykłej lampy UV schodziło mi niesamowicie długo a tu szast-prast paznokcie gotowe .



Jeśli jeszcze sie zastanawiacie nad zakupem - polecam gorąco. Oszczędność czasu murowana.
Jedynym minusem jest t że niestety nie jesteśmy utwardzić wszystkich palców na raz, ale i wszystko odbywa sie szybciej niż w tradycyjnej lampie UV .

Z hybrydami tak jak napisałam radzi sobie idealnie, jak z żelami nie wiem bo nie robiłam jeszcze, bo nie miałam takiej potrzeby  ale jak juz spróbuję dam Wam znać :)

2 komentarze:

  1. Jak długo masz tą lampę? Bo podobno te tanie po stosunkowo szybkim czasie gorzej utwardzają :/
    Ile trzyma Ci się hybrydka po tej lampie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam miesiąc.. Co do hybrydy - normalnie trzyma , to co mam teraz na rekach juz od tygodnia ;) i jeszcze trochę sie mam nadzieje jeszcze będę nosic bo nie mam czasu robic paznokci :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam