środa, 5 kwietnia 2017

NIVEA ANTI-PERSPIRANT INVISIBLE FOR BLACK&WHITE

Hej Kochani :)

Jakiś czas temu zastałam "Przyjaciółką Nivea" . Tym samym otrzymałam do przetestowania dezodorant antyperspiracyjny Nivea Invisible Black&White.



Kilka słów najpierw nam opowie producent:

Teraz bez obaw możesz nosić swoje ulubione czarne i białe ubrania. Działanie: - nie pozostawia białych śladów na czarnym ubraniu, - chroni przed powstawaniem żółtych plam na białym ubraniu, - 48h skuteczna ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja Nivea, - bez alkoholu i barwników, - łagodność dla skóry potwierdzona w badaniach dermatologicznych.


Nivea towarzyszyła mi od najmłodszych lat. Słynny krem w niebieskim pudełku - czy to metalowym czy plastikowym - pamiętam z dzieciństwa.

Dezodorantów w sprayu używam "od wielkiego dzwonu", u mnie zdecydowanie przeważają kulki. Musi mnie nieźle najść żebym kupiła spray, ale oczywiście i takie sytuacje mają miejsce :)



Tak wiec, otrzymując wyżej wspomniany spray ucieszyłam się bardzo,.

I cóż ode mnie.. Otóż produkt sprawdził sie u mnie w 200%.


  • skutecznie chroni przed przykrym zapachem potu
  • szybko wysycha pod pachami
  • nie pyli
  • nie brudzi ciemnych ubrań oraz nie powoduje zażółceń białych
  • nie uczula
  • nie podrażnia skóry pach
  • fajne zamykanie psikacza na on i off
  • nie zacina sie przy aplikowaniu
  • zapach typowy dla Nivea - świeży, przyjemny :)



Ja jestem bardzo zadowolona. Miałyście? A może i Wy jesteście "Przyjaciółkami Nivea"?


5 komentarzy:

  1. A ja się jakoś nie mogę przekonać do dezodorantów z Nivea...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze antyperspirantów tej firmy. Na razie mam kilka innych w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i go uwielbiam, jest super 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam