wtorek, 25 kwietnia 2017

PODSUMOWANIE AKCJI RABATOWEJ W ROSSMANNIE

Hej Kochani :)

W Rossmannie akcja rabatowa -49% na kosmetyki kolorowe trwać będzie jeszcze kilka dni. Ja byłam raz w drogerii - wyszłam z jednym produktem kupionym przy okazji innych zakupów.

Co sie działo - wszyscy wiemy. Tłok i tłumy jakby za niedługo mieli pozamykać wszystkie drogerie świata.

Jedyne pozytywne zdarzenie z tego dnia i tych zakupów to to, że dowiedziałam sie od pani kasjerki, że mając aplikację i konto mamy rabat -5% na wszystkie zakupy. Ok - przyda sie zawsze.

Postanowiłam wiec zrobić zakupy przez Rossmann-on line. Niestety i te zakupy do najłatwiejszych i najprzyjemniejszych nie należały. Co chwilę wywalało mnie ze strony, wybierane produkty były niedostępne, a jak już udało sie coś mieć w koszyku co mnie interesowało i chciałam przejść do finalizacji koszyk mulił niemiłosiernie. Dodatkowy rabat z aplikacji tez dodał się .

Ale w końcu udało sie zapłaciłam i .... czekałam... I wiece co czekałam 4 dni. Zakupy zrobione w czwartek były gotowe do odbioru dopiero wczoraj.. Ale w porządku wiedziałam na co się piszę, na stronie była informacja, że mogą być opóźnienia.

Tak wiec o to co kupiłam, a kupiłam tylko to co potrzebne mi najbardziej bo mi sie już kończy. Zapasów robić nie zamierzam, wiec jestem z tych 4 produktów zadowolona.


A wy co kupiłyście? Zaszalałyście czy tak jak u mnie na lajcie? A może odpuściłyście?

11 komentarzy:

  1. Ja już po zakupach :) Postawiłam głównie na matowe pomadki. Ogólnie kupiłam wszystko to co chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden tusz przeceniony na 28 zł ;) raczej nie korzystam z drogeryjnych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupiłam tego co chciałam....
    A moje zamówienie internetowej nie mogło być zrealizowane, bo brakło towaru....
    Teraz czekam na zwrot pieniędzy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Długi termin realizacji zamówienia. Przynajmniej wszystko dostałaś.
    Napisałam u siebie posta o szaleństwie kobiet na promocji. Zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość długo kazali Ci czekać na realizacje zamówienia.
    Ja jestem już po zakupach. Kupiłam wszystko co chciałam. Kupiłam jednak stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie zrobiłam zakupów wcale :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczego nie kupiłam i jakoś mnie to nie martwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie ;) ja już miałam 3 podejścia i mój portfel mnie nie lubi ;p

    OdpowiedzUsuń


  9. Today I will make a? Rolex Daytona?examination and we'll take a look at one of the Rolex Watches Online more modest.?The Breitling Watches is a cheap watch pretty simple and what that means is that you can expect a high level of Replica Handbags and easily pass as an original.This is something that should be desired in a Hermes Handbags false criticis.Let's go and start the best replica Rolex Watches Online.

    OdpowiedzUsuń

  10. and every day there is fake rolex watches a blooming golden light, symbolizing the famous little prince of Anthony Saint-Aixie, who has swiss rolex visited a new planet in his interstellar journey. Watch the bottom of the watches also engraved with CORUM watch the seven planets, and marked with a small prince stay on each planet the name of the residents.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam