środa, 19 kwietnia 2017

PROMOCJA ROSSMANNA -49% NA KOLORÓWKĘ

Hej Kochani :)

Jutro rozpoczyna sie w Rossmannie wiosenna edycja promocji -49% na kosmetyki do makijażu. Obowiązywać będzie do 28 kwietnia i nie będzie podziału tak jak podczas poprzednich edycji.



Dodatkowo instalując na swoim telefonie aplikację "Klubu Rossmanna" i kupując min 3 różne kosmetyki do makijażu uzyskujemy rabat -55%.



Warto tę aplikację zainstalować, zwłaszcza, że jeżeli juz wcześniej mieliśmy konto na rossmann.pl to nie musimy zakładać nowego. Wystarczy po pobraniu aplikacji po prostu zalogować sie na stare konto.. I iść jutro na zakupy pokazując przy kasie kod kreskowy z numerem karty do zeskanowania kasjerce.

Ja juz pobrałam aplikację, działa na moim staruszku Nokii Lumii z Windowsem, spokojnie też działa na telefonach z Androidem.

Dodatkowo dziś się zastanawiałam przy okazji przeglądając sklep on-line Rossmanna co chciałabym kupić. Miały być ze trzy produkty żeby załapać sie na -55% z Klubu Rossmanna, wyszło więcej.
Oczywiście wszystkiego nie kupie, muszę jeszcze zrobić mocną selekcję, bo sporo mam zapasów kolorówki.

Na pewno muszę kupić puder sypki i tusz bo mam , aż o dziwo tylko jeden tusz a puder za chwilę mi się skończy.. Tylko , który wybrać ....





W nowościach Wibo widzę pomady do brwi -  tu mam chyba pewniaka. A także rozświetlacz




A w nowościach Lovely - rozświetlacze, korektory, puder ryżowy



 Dodatkowo wypatrzone:


Jak widzicie celuję w niższe cenowo półki. Szczerze to szkoda mi kasy wydawać tylko po to żeby coś leżało w zapasach. Wolę zużyć to co mam, a przecież to na pewno nie ostatnia edycja..

Czy rabat -55% z Klubu Rossamnna działa przy zakupach internetowych? Mam nadzieję, że tak - jutro wypróbuje ;) Jakbyście chciały poczytać o zakupach on-line w Rossmannie to zapraszam TUTAJ

8 komentarzy:

  1. Nie wybieram się na promocje. Niby sporo rzeczy mi się podoba, ale ich nie potrzebuję. Zresztą promocje się powtarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie lista już zrobiona, wszystko obliczone, przemyślanie :) Przede wszystkim stawiam na pomadki. Na pewno kupię ich wiele. Do tego oczywiście podkład i tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak każda kobieta wybieram się jutro do rossmanna, ale mój zestaw wygląda inaczej :) Jestem ciekawa tej pomady z Wibo, zainteresowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że rabat ma obowiązywać również przez internet, jeżeli zdąży się odebrać produkty przed ich wykupieniem ze sklepu. Pewnie jak zawsze w dzień promocji będą tłumy, dlatego chyba lepiej zrobić zakupy przez internet :) Ja bym brała puder bananowy, ryżowych jest już na rynku pełno, a banan to nowość, którą ja osobiście pokochałam.
    Bardzo podoba mi się ta paletka rozświetlaczy, też ją upatrzyłam i tylko czekam do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że żadnej z tych rzeczy nie znalazłam dzisiaj :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zapoluję na coś do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to co dziś widziałam w tej drogerii to ... masakra. Istne safari ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam