piątek, 14 kwietnia 2017

PRZESYŁKI POŁOWY MIESIACA

Hej Kochani :)

Dziś post trochę na luzie, bo z prezentacją przesyłkową połowy kwietnia.

Na początek przesyłka od Przyjaciółek Nivea .


Zestaw zawiera Mleczną Kolekcję do pielęgnacji włosów  czyli:
Mleczny szampon stworzony by regenerować włosy o normalnej strukturze bez dociążenia
Ekspresowa odżywka regenerująca zaspokajająca 7 potrzeb włosów o normalnej strukturze.
Mleczna odżywka pielęgnująca stworzona specjalnie by regenerować włosy o normalnej strukturze bez dociążania.

Opóźnione zakupy z Aliexpress i oczywiście hybrydy.


Miłego dnia . Ja oczywiście do pracy :/

10 komentarzy:

  1. Ciekawe jak produkty się sprawdzą :) Hybrydy wyglądają ciekawie. Bardzo ładne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba tylko ja jeszcze nie zamawiałam nic na Aliexpress :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej serii Nivea, szczególnie odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam granatową serię do ciała z Nivei, ale obawiam się, że seria do włosów mogłaby mi je przeciążać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania produktów Nivea, a hybrydy piękne mają kolorki : ) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty nivea, ale czasami brakuje mi w nich jakiegoś wyrazistego zapachu ;) piękne kolorki hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie produkty Nivea. Oby dobrze działały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nivea świetnie kosmetyki zapakowała. Sama byłam w szoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie przed chwilą testowałam ten zestaw od Nivea i jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze produktów do włosów z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam