piątek, 19 maja 2017

AA MEZZO LASER - BŁYSKAWICZNY KOREKTOR ZMARSZCZEK

Hej Kochani :)

O skórę wokół oczu należy dbać :) To każda z nas wie .. A w "pewnym"wieku to szczególnie :) haha..

Czytałam gdzieś kiedyś, że tak na poważnie powinno sie dbać o te okolice po 25 r.ż. Ja już mam zdecydowanie wiecej, wiec szukam czegoś konkretnego na te miejsca..

O jakiegoś, długiego nawet czasu używam błyskawicznego korektora zmarszczek 3w1 Mezzo Laser od AA.



Z informacji od producenta:






I ode mnie:



Całkiem dobry krem. Konsystencja gęsta, ale w miare szybko sie wchłania. Poza tym stosuje tylko na noc, wiec nie ma tu żadnego dla mnie problemu. Bardzo dobrze wygładza i nawilża skórę pod oczami. Sprawia tym samym - przynajmniej rano, po przebudzeniu - że jest ona świeża i wypoczęta.
Nie uczula i nie powoduje szczypania oczu..  Bez zapachu, wiec jakoś dodatkowo nie podrażnia.



Opakowanie to zakręcana tubka. Łatwo sie dozuje. I przede wszystkim wydajny, bo wiadomo pod oczy stosujemy tylko niewielka ilość ..

A Wy co stosujecie pod oczy?

3 komentarze:

  1. Muszę się rozejrzeć za nim, bo mój krem pod oczy jest już na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię oleje, albo kremy olejowe tego kremu nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam