wtorek, 2 maja 2017

AKCJA "PRZEŻYĆ ZA.." - PODSUMOWANIE

Hej Kochani :)

Kwiecień juz przeszedł, a raczej przeleciał, nawet nie wiem kiedy..
Nowości poprzedniego miesiąca już były, nadszedł więc czas na podsumowanie wydatków kwietnia.

Zakupy w Rossmannie:


Podkład AA - 13.99 + promocja -49% = 7zł.
.Płyn do higieny intymnej Venus = 7.99zł
Syoss niwelator odrostów - 13,99zł

Razem : 29zł.

A poniżej screeny z zakupów przez internet, czyli to co na pierwszym zdjęciu za wyjątkiem podkładu AA:



Rossmann w całości 19+35 = 64zł. 

Kaufland :

  • Orzeźwiający żel do mycia twarzy do skóry normalnej i mieszanej z ekstraktem z bambusa i pantenolem.
  • Delikatny peeling myjący do każdego rodzaju skóry z pantenolem.
  • Łagodny tonik do twarzy do cery suchej i wrażliwej, z ekstraktem z melona.

Wszystko - 3,50 zł za sztuke. Razem 10.50zł

Całość zakupów miesiąca : 74,50 zł

Wydaje mi sie, że całkiem nieźle, jak na taka promocje w Rossmannie. Może to i dobrze że większość produktów była niedostępna przez internet, a półki w sklepach stacjonarnych oblężone tak że nie mozna sie było przecisnąć.

A jak u Was z wydatkami ?

7 komentarzy:

  1. Ja przesadziłam w kwietniu więc myślę że w maju pójdzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja popłynęłam. Ale za to w maju nie zamierzam nic kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym miesiącu poszło mi dobrze, nie wydałam za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym miesiącu nawet nie chcę podliczać moich zakupów, bo po co płakać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio staram się żyć oszczędnie i nawet mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio mało wydaję bo staram się zużyć co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam