środa, 24 maja 2017

AVONOWY KATALOG NA DZIEN OJCA

Hej Kochani :)

Od jutra w Avonie startuje nowy katalog. Jest to już 8 katalog, z ofertami na zbliżający się w czerwcu dzień ojca.
Nie ukrywam, że jest to moim zdaniem slaby katalog. Wyjątkowo długo musiałam tym razem wybierać coś co ewentualnie mogłoby mnie zainteresować. Nie wiem czy to juz przesyt dla mnie czy na prawdę nie było w czym wybrać.

Tak wiec poniżej to co moim zdaniem najciekawsze - ale i tak kupić bym nie kupiła :) Ale nie dlatego, że coś jest kiepskie tylko mam jeszcze w zapasach :)











2 komentarze:

  1. ja właśnie z avonu zamówiłam zapach dla taty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten nowy zapach Attraction, stary mam i jestem w nim zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam