piątek, 12 maja 2017

SYOSS - REFRESHER - NIWELATOR KOLORU DO WŁOSÓW

Hej Kochani :)

Z odrostami walczy chyba każda farbująca włosy. Wiele firm wypuściło różnego rodzaju retusze niwelujące odrosty pomiędzy wizytami u fryzjera.




Ja skusiłam się na taki retusz niwelujący od Syossa. czy warto było? Otóż powiem Wam, że chyba nie. Ja patrząc na zdjęcia włosów przed i po nie widzę różnicy. Koleżanka twierdzi, że faktycznie widać ochłodzenie koloru, które obiecuje producent. Co do odrostów są widoczne, ale trochę mniej.




Tak czy inaczej nie jestem do końca zadowolona z efektu, ponieważ ja jednak liczyłam na ukrycie odrostów.

Producent zapewnia, że wystarczy 3 minuty podczas prysznica, ja trzymałam 10 minut. Trochę się zawiodłam.

Włosy przed:



Włosy po:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam