wtorek, 30 maja 2017

CO NOWEGO W MAJU

Hej Kochani :)

Aż wierzyć nie mogę, że maj się już kończy. Dopiero się przecież zaczynał...
Nadszedł więc czas na przedstawienie co nowego pojawiło się u mnie w minionym już praktycznie miesiącu..

Najpierw współpraca z BLOGmedia:

  • ATOPIS : płyn do mycia twarzy i ciała oraz nawilżający balsam do ciała.




  • Przesyłka od Klubu Przyjaciółek Nivea:  Nivea Care lekki przeciwzmarszczkowy krem.





  • Kosmetyczka poleciła mi kwas fitowy podobno idealny dla mojej cery. Dodatkowo kupiłam serum z witaminą C i kwas migdałowy.



  • Zakupy z Biedronki i Kauflada:


  • Płyn micelarny z Kauflanda
  • Wielokolorowy puder korygująco-upiększający 
  • Podkład w kompakcie 4w1 ( baza, fluid, korektor, puder ) - obydwa produkty z Biedronki.



  • ISANA seria intensywnie pielęgnująca. Miałam kupić tylko odżywkę, ale pomyliłam sie i kupiłam szampon. Dopiero w domu zorientowałam się, na drugi dzień musiałam iść znów.




  • ISANA nowa limitka pod prysznic .
  • Fa Sport kulka pod pachy.
  • Astor Perfect Gel Color lakier do paznokci.


To by było na tyle. Podejrzewam, że podsumowanie ile wydałam w maju będzie bolało :)
A co u Was nowego?

5 komentarzy:

  1. Ja mam żel Tahiti z Isany, ale średnio z zapachem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta limitka pod prysznic mnie zaciekawiła. Chyba kupię przy najbliższej okazji na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie zapach limitowanego żelu Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak będzie się sprawować ten podkład w kompakcie 4 w 1 :) Opakowanie wygląda całkiem zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremik z Nivea też mam. Na razie spisuje się ok;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam