niedziela, 21 maja 2017

DROGOCENNE OLEJKI OD TIMOTEI PRECIOUS OILS

Hej Kochani :)

Dziś weźmiemy na tapetę odżywkę do włosów od Timotei z serii Precious Oils czyli drogocenne olejki. Odżywka przeznaczona jest do włosów normalnych lub suchych.


Informacje od producenta:

W delikatny sposób nawilża włosy. Bogata, upiększająca formuła z organicznym ekstraktem z jaśminu, drogocennym olejem arganowym oraz olejem migdałowym, która intensywnie nawilży nawet suche włosy aby uszlachetnić ich piękno. Delikatnie rozplątuje Twoje włosy, napełnia je żywym blaskiem i nadaje subtelny zapach. Pomaga uzyskać jedwabiste w dotyku i lśniące włosy każdego dnia.
0% parabenów. 0% barwników. Do włosów normalnych lub suchych.


Z produktami Timotei albo mi było nie po drodze, albo po prostu mi nie podpasowały. W przypadku tej odżywki jest całkowicie odwrotnie.Moje włosy wręcz pokochały tę odżywkę - no, może troche przesadziłam, ale świetnie ze sobą współpracowały..

  • włosy są gładkie, ujarzmione
  • miękkie i nawilżone
  • łatwo sie rozczesują
  • nie robią sie strączki
  • nie podrażnia skóry głowy

  • nie powoduje łupieżu
  • włosy sie nie puszą 
  • są bardzo dobrze dociążone
  • ale jednocześnie nie obciąża
  • jeszcze na drugi dzień wyglądają na świeże
  • opakowanie to w miarę miękka butla - nic sie nie zmarnuje bo wszystko wyciśniemy do ostatniej kropli

  • konsystencja w miarę ok. jest na tyle zwarta że nie sprawia problemów przy aplikacji oraz nie spływa z włosów
  • łatwo sie wypłukuje
  • wydajna
  • dosyć przyjemnie pachnie
  • dostępna w Rossmannie
  • cena ok 8 zł za pojemność 200 ml



Miałyście? A może macie coś godnego polecenia od Timotei?

8 komentarzy:

  1. Miałam tą odżywkę i bardzo ją lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też jakoś nie pod drodze z kosmetykami Timotei, ale ta odżywka bardzo mnie zainteresowała i chętnie ją wypróbuję na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam odżywkę, szampon i mgiełkę z tej serii i jedynie odżywka była świetna. Myślę, że jeszcze do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy miałam szampon z odżywką 2w1. Produkt strasznie słaby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że Timotei ma coś takiego w ofercie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio muszę używać lecznicze szampony, ale z Timotei mam z henną do włosów brązowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki Timotei, są świetne :)

    Obserwuję http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam