wtorek, 9 maja 2017

Garnier Skin Naturals Essentials Hydration - lekki krem na lato

Hej Kochani :)

Dzisiejszym bohaterem wpisu będzie krem nawilżający od Garniera : Essentials Hydration Skin Naturals. Krem zawiera matujący ekstrakt z łopianu.



Najpierw producent:



I ode mnie:



Krem przez swoją leciutką konsystencje jest idealnym kremem na lato. Świetnie i szybko sie wchłania, nie pozostawiając żadnej warstwy nieprzyjemnej na twarzy.



Nawilża tak sobie. Nie jest to spektakularny efekt nawilżenia. Jest delikatny.



Nie podrażnia i nie zapycha. Nie powoduje wysypu nieprzyjemności.
Idealnie współpracuje z produktami do makijażu. Świetnie nakłada sie później podkład.



Jeżeli ktos oczekuje matowienia mocno sie rozczaruje - otóż nie matuje, przynajmniej ja takiego zjawiska nie zauważyłam.
Ładnie, delikatnie pachnie. Bardzo spodobało mi sie opakowanie, plastikowy, zakręcany słoiczej w moim ulubionym fioletowym kolorze.

 A może podpowiecie jakis fajny krem na lato?

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten produkt, a teraz stosuje normalizujący krem firmy Vianek i świetnie się sprawdza :)Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam jego różaną "Siostrę" - u mnie ten krem niestety okazał się wielkim bublem - szczypał mnie w twarz, zaczerwienił ją i spowodował wysyp bąbli. Nie sprawdzałam wszystkich wariantów - ze strachu - tak czy siak, nie polecam. Jego największym plusem jest na pewno jego cena. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby ok na lato bo lekki, ale wtedy jednak potrzebowałabym zmatowienia skóry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba go kiedyś miałam i był ok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam