niedziela, 28 maja 2017

KAUFLANDOWY PEELING MYJĄCY DO TWARZY

Hej Kochani :)

Dziś chciałabym Wam przedstawić  delikatny peeling myjący do twarzy Classic Care z marki własnej Kauflanda. Produkt zawiera pantenol a przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry.



Na wstępie zaznaczę, że nie jest to typowy peeling, czyli mocny ścierak, jest to raczej żel peelingujący. Dla mnie idealny do wieczornego oczyszczania, i to codziennego. Taki delikatny smyraczek ale dobry w działaniu.




  • świetnie oczyszcza
  • delikatnie usuwa naskórek
  • nie wysusza
  • nie uczula 
  • nie podrażnia
  • nie pozostawia skóry z uczuciem ściągnięcia
  • skóra jest świeża, czysta
  • przygotowana na przyjęcie dalszej pielęgnacji



Ja osobiście polecam. Jest  niedrogi, bo za cenę ok 4 zł otrzymujemy 150 ml produktu. Wydajny. Opakowanie to miękka tuba zamykana na klapkę, wiec idealnie wyciśniemy produkt do ostatniej kropli.



Konsystencja żelu z widocznymi drobinkami ścierającymi. Kolor biały, zapach przyjazny, świeży .

Kupujecie marki własne dyskontów? Może któryś polecicie?

16 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam nic z kosmetyków marki własnej Kaufland, ale wszystko przede mną ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o peelingi wolę mocniejsze ścierki i ściągające skóre :) Osobiście czasmi kupuję Biedronkowe produkty, np ostatnio sól do kąpieli za 3zł BeBeauty i zdaje egzamin bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę, ale to pewnie dlatego że nie mam w pobliżu Kauflandu :) Czasami wśród marek własnych dyskontów można znaleźć perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż bym się na niego skusiła, szkoda, że nie mam w pobliżu tego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami się na coś skuszę z biedronki czy lidla, ale z kauflandu jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt. Ja do Kauflandu nie chodzę więc nawet nie wiem co tam jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czasami bywam i cieszę sie że udało mi się trafić na perełki :)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś coś podobnego z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem co kryje się w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam