poniedziałek, 8 maja 2017

Kauflandowy żel do mycia twarzy

Hej Kochani :)

O tym, że lubie testowac marki własne wiecie doskonale. W Kauflandzie bywam rzadko, pomimo że mam go po drodze z pracy. Dawniej bywałam, teraz już rzadziej zwłaszcza odkąd mam na osiedlu dwie Biedronki.

Ale jakiś czas temu pojawiłam się w tym sklepie, nawet nie wiem po co, ale chyba po coś co miało być w promocji. Tego czegoś nie kupiłam, ale za to wróciłam z kosmetykami do pielęgnacji twarzy marki własnej Kauflanda.

Dziś przyszedł czas na recenzje orzeźwiającego żelu do mycia twarzy. Produkt przeznaczony jest do skory normalnej i mieszanej. Zawiera ekstrakt z bambusa i pantenol.



Czy sie sprawdził? Owszem sprawdził się i jest to świetna alternatywa dla produktów tego typu z Biedronki.



  • świetnie myje twarz z zanieczyszczeń
  • domywa z resztek pomakijażowych
  • nie podrażnia
  • nie uczula
  • nie spina skóry twarzy
  • nie wysusza

  • żelowa konsystencja
  • nie ma problemów z aplikacją, nie spływa, nie ucieka.
  • nie szczypie w oczy
  • ładnie, świeżo pachnie
  • może nie robi spektakularnej piany ale sprawdza sie znakomicie
  • opakowanie to miękka tuba zamykana na klapkę, nic sie nie zmarnuje, wyciśniemy produkt do ostatniej kropli



Jest to produkt, do którego będę chętnie wracać, zwłaszcza że kosztuje niewiele, bo tylko 3,50zł za pojemność 150ml.



Lubicie produkty dyskontowe? Macie jakies swoje hity?

6 komentarzy:

  1. nie próbowałam tego żelu, zawsze przechodzę jakoś obojetnie, miałam natomiast peeling, z którego byłam całkiem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam drogeryjnych zeli do mycia twarzy, nie mam do nich zaufania :

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki ma skład ten produkt? Nie nafaszerowali go czymś niepotrzebnym?

    OdpowiedzUsuń
  4. It takes a high spirit to achieve success in the future. Although very heavy but must be done to get maximum results
    obat perlengketan usus

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam dużo dobrych recenzji o maseczkach z Kaufalndu. Dobrze wiedzieć, że i żel jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam