sobota, 13 maja 2017

MLECZNA TERAPIA DLA WŁOSÓW OD NIVEA

Hej Kochani :)

W zeszłym jeszcze miesiącu od portalu "Przyjaciółki Nivea" otrzymałam do testowania "Mleczna terapie do włosów Nivea". W skład zestawu wchodzi szampon do włosów, odzywka do spłukiwania i odżywka w sprayu bez spłukiwania.



Moje włosy ogólnie lubią sie z produktami Nivea. Czy było tak i tym razem? O tym w dalszej części posta.

Na początek informacje od producenta.



Oraz składy.



Jak juz pisałam moje włosy dobrze współpracują z produktami do włosów Nivea. I tak było tym razem, chociaż obie odzywki musiałam stosować oddzielnie. W przypadku obydwóch naraz - niestety za dużo szczęścia naraz.



Ale stosowałam w każdym połączeniu, również w kombinacjach z innymi firmami.
Efekt:


  • włosy są miękkie
  • odżywione, błyszczące
  • śliskie ;)
  • łatwo sie układają
  • nie puszą i nie elektryzują
  • są dociążone
  • skalp nie jest podrażniony
  • nie powodują łupieżu czy jakiegokolwiek swądu skóry
  • łatwo sie rozczesują
  • nie są splątane 

Technicznie wszystko w porządku, szampon i odzywka do spłukiwania łatwo sie rozprowadzają i łatwo wypłukują. Atomizer w spray też psika bez większych zakłóceń. Może tylko trochę problemów być z odżywką b/s ponieważ opakowanie wykonane jest z twardego plastiku i raczej ciężko będzie wydostać końcówkę produktu.


Dla mnie bardzo dobra seria. Mam jeszcze w domu inne produkty do włosów Nivea, ale po ich skończeniu również chętnie wrócę do tej serii :)

4 komentarze:

  1. Ciekawa seria :) Moim włosom przydałaby się taka terapia. Muszę przyjrzeć się bliżej tym produktom, bo znając Nievea nie są drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon i odżywka fajnie się u mnie sprawdza, ale ten spray obciąża mi włoski ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad nimi, chyba sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kosmetyków Nivea, więc na pewno tej mlecznej terapii nie kupię!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam