poniedziałek, 29 maja 2017

OCEANIA - AROMATYCZNE ŻELE Z BIEDRONKI

Hej Kochani :)

Dziś będzie niezwykle aromatyczny wpis, ponieważ bohaterem posta będzie Biedronkowy żel pod prysznic Oceania Magical Moment . W tym konkretnym przypadku będzie to żel z ekstraktem z irysa.



Najpierw producent :



I moje zdanie. Jeśli będziecie mieli okazję wypróbować serie Oceania zróbcie to koniecznie. Żele są świetne i niedrogie.



  • bardzo dobrze myją
  • nie wysuszają
  • nie podrażniają
  • nie uczulają
  • pięknie pachną
  • zapach utrzymuje sie długo na skórze
  • są niezwykle wydajne
  • konsystencja typowego żelu, nie za rzadka, idealnie się rozprowadza i spłukuje ze skóry
  • nie drogie - ok5zł
  • dostępne prawie wszędzie - gdzie teraz nie m Biedronki
  • opakowanie wygodne w użyciu - miękka, plastikowa, przeźroczysta butla zamykana na zatrzask
Na koniec skład :



Miałyście te żele. A jak tak to który zapach najbardziej przypadł Wam do gustu?

7 komentarzy:

  1. Miałam żele z biedronki nie raz i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam orientalny i bardzo mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam żadnego, na razie mam zapas płynów, ale skoro polecasz, to skuszę się w przyszłości, chociaż ja pewnie sięgnę po jakiś owocowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam - jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam