środa, 31 maja 2017

PODSUMOWANIE ZAKUPÓW CZYLI AKCJA "PRZEŻYĆ ZA.."

Hej Kochani :)

Podsumowań ciąg dalszy , czyli przedstawię dzisiaj ile w maju wydałam na kosmetyki.
Zapraszam na podsumowanie akcji "Przeżyć za.. "..

Ile wydałam, dużo czy mało? Zaraz sie okaże..



  • Płyn micelarny z Kauflanda - 4,99 zł
  • Wielokolorowy puder korygująco-upiększający - 12zł 
  • Podkład w kompakcie 4w1 ( baza, fluid, korektor, puder ) - 12 zł


  • kwas fitowy - 13zł
  • serum z witaminą C i kwas migdałowy.- 20 zł



  •  ISANA seria intensywnie pielęgnująca. Szampon 4,99, odzywka 6,99 . Całość 13zł.


  • ISANA nowa limitka pod prysznic . 4zł
  • Fa Sport kulka pod pachy. 6 zł. 
  • Astor Perfect Gel Color lakier do paznokci. - i tu problem bo nie pamiętam. Kupowałam na wyprzedaży Astora na początku maja i cały miesiąc zapomniany nosiłam w torebce. Więc lakieru nie rozliczę.
Sumując : 85 zł..

Czyli w pięciu dyszkach sie nie zmieściłam. Niestety. Ale za miesiąc znów podsumowanie, wiec może wtedy :)

Miłego wieczoru :) 







1 komentarz:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam