piątek, 30 czerwca 2017

AKCJA "PRZEŻYĆ ZA" - PODSUMOWANIE CZERWCA

Hej Kochani :)

Czas na następny z serii wpisów podsumowujących. Dziś przedstawię Wam ile wydałam w mijającym miesiącu.

Z reguły w tym poście pojawiało sie sporo wyliczeń. Dziś będzie inaczej z czego jestem bardzo, bardzo dumna.

Zatem zaczynamy.


  • Deo Adidasa - 10zł
  • Płyn do higieny intymnej Ziaja - 7,50 zł



  • Odżywka Kallosa Jasmine - 6zł
  • Odżywka Joanny Jedwab Silk - 6 zł.


I uwierzycie , że to wszystko. Mnie to ciężko przychodzi żeby uwierzyć, ale jednak da się.

Całość wydatków :29,50 zł.

Krótko mówiąc rozpiera mnie duma. A jak u Was z wydatkami?

5 komentarzy:

  1. Super! :) Serdecznie gratulację, cel osiągnięty i bardzo dobrze, że jesteś z tego dumna :)
    W tym miesiącu zupełnie nic kosmetycznego nie kupiłam - zużywam zapasy i to bardzo intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym miesiącu trochę kosmetyków nabyłam, bo dużo rzeczy mi się pokończyło ;) ale bywają u mnie również takie miesiące jak u ciebie ;) lubię płyny z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam