czwartek, 15 czerwca 2017

ATOPIS NOVACLEAR PŁYN DO MYCIA TWARZY I CIAŁA

Hej Kochani :)

Dziś zaprasza Was na moja opinię dotyczącą płynu do mycia twarzy i ciała Atopis NovaClear.



Płyn dedykowany jest dla skóry suchej, atopowej i wrażliwej.


  • Delikatna formuła
  • Do codziennego stosowania
  • Nie zawiera drażniących substancji chemicznych



Ja używam go tylko do mycia twarzy ale podejrzewam że skoro tu sie sprawdził to tym bardziej podszedłby do całego ciała.

I co ode mnie:


  • bardzo dobrze myje
  • nie wysusza
  • nie podrażnia
  • nie uczula
  • nie zapycha

  • nie pozostawia uczucia ściągniętej skóry
  • nawilża, a już na pewno nie wysusza
  • nie pozostawia lepiej warstwy na skórze
  • bezzapachowy
  • wydajny
  • formuła przezroczystego żelu



Opakowanie to miękka tuba zamykana na zatrzask. Łatwo możemy dozować i zużyjemy produkt do ostatniej kropli. Z łatwością się aplikuje i nakłada. Bez problemów spłukuje.



Dla mnie bardzo dobry produkt. Miałyście może?

4 komentarze:

  1. Mam go, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! to coś dla mnie! Ostatnio walczę z okropnym swędzeniem skóry :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze go nie używałam, ale do twarzy na pewno bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam