poniedziałek, 26 czerwca 2017

LIMITKA ISANY OGNISTA KUBA

Hej Kochani :)

Dziś zapraszam Was na recenzje limitki od Isany "Ognista Kuba".



Od producenta:
Ruszaj w dalekie kraje - odkryj ognistą Kubę z jej egzotycznymi zapachami i aromatami i pozwól się oczarować światem pełnym temperamentu. Żel pod prysznic Ognista Kuba o zapachu pitaji oraz świeżej limonki to zmysłowa pokusa i jednocześnie optymalna pielęgnacja.


I ode mnie :


  • świeży, cudowny zapach 
  • świetnie myje
  • rewelacyjnie odświeża i odpręża
  • nie wysusza
  • nie podrażnia
  • dobrze sie pieni
  • łatwo spłukuje
  • wydajny



Czyli jednym zdaniem typowa limitka Isany. Za niewielkie pieniądze mamy bardzo dobry produkt.

9 komentarzy:

  1. Hm, wygląda ciekawie - kiedyś byłam absolutną fanką Isany, potem jakoś mi to przeszło. Może czas wrócić do tej firmy? :)
    Czy ta seria limitowana ma jakiś termin obecności w drogeriach, czy to na zasadzie - jak jest, to jest, a jak zniknie, to trudno?

    Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na mojego kosmetyczno-urodowego bloga - http://ssoori09.blogspot.com/ - któego dopiero zaczynam, jednak wsparcie innych blogerów jest nieocenione w tej części Internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię żele z isany, głównie za cenę, ale ostatnio jestem wierna Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny żel, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją właśnie w łazience - zapach jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te limitki :) a Kuba szczególnie jest mi bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach jest super, o wiele lepszy niż wersja tahiti ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię limitki z Isany i zawsze po nie sięgam. Ten zapach bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zapachy edycji limitowanych z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ich żele - wspaniale sprawdzają się w uzdatnionej wodzie, po uzdatnieniu wody filtrem prysznicowym z systemem kdf żel działa efektywniej no i skóra jest lepiej nawilżona już od wody, którą filtr pozbawia fluoru i chloru.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam