niedziela, 11 czerwca 2017

NIVEA CARE - LEKKI KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY

Hej Kochani :)

Dziś na tapetę weźmiemy lekki krem przeciwzmarszczkowy Nivea Care. Krem ten dostałam w ramach testowania z Klubem Przyjaciółek Nivea. Krem zawiera filtry UV, witaminę E. Przeznaczony jest do każdego rodzaju cery.

O jego odżywczym bracie mogliście poczytać TUTAJ



Bardzo sie ucieszyłam jak w przesyłce z balonem znalazłam ów kremik. Z balona niestety juz dawno zeszło powietrze, choć nie ukrywam, że prezentował się świetnie, natomiast krem przyniósł wiele korzyści skórze mojej twarzy .



Ale zacznijmy po kolei i może w punktach bo tak mi jest łatwiej prezentować korzyści.


  • rewelacyjnie nawilża
  • nadaje sie i na noc i na dzień
  • stosowany na noc sprawia, że skóra rano jest gładka , wypoczęta, świeża
  • stosowany rano świetnie współgra z produktami do makijażu
  • bardzo dobrze współpracuje przede wszystkim z podkładem, nic sie nie roluje, nie migruje
  • ma lekką konsystencję

  • szybko sie wchłania
  • nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy
  • ładnie pachnie, czuje ten tradycyjny zapach Nivea ale czymś jeszcze złamany ;)
  • nie uczula i nie podrażnia
  • nie zapycha i nie powoduje wysypu
  • opakowanie: plastikowy słoiczek, zabezpieczony sreberkiem, mamy pewność, że nikt przed nami nawet go nie powąchał 

  • co do działania przeciwzmarszczkowego - odrobinę napina skórę, wiec może jakieś bardzo drobne zmarszczki zniweluje, ale wydaje mi sie że jednak na poważniejsze zmarszczki już nie da rady



Niemniej dla tych innych pozytywów uważam, że warto go wypróbować.

Miałyście może ten kremik? Jakie macie odczucia?

3 komentarze:

  1. Oddałam go mamie i z tego co wiem jest zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś na pierwszy rzut oka mnie nie przekonuje, ale lekkość i szybkie wchłanianie daje plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam bardzo ciekawa tego kremu, muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam