sobota, 3 czerwca 2017

VANUS HIPOALERGICZNY ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ

Hej Kochani :)

Dziś zajmiemy się hipoalergicznym żelem do higieny intymnej Venus. regeneruje mikrourazy okolic intymnych.



Najpierw producent.

I ode mnie słów kilka:


  • dobrze myje
  • zapewnia uczucie świeżości przez bardzo długi czas
  • nie podrażnia i nie uczula
  • delikatnie i nie nachalnie pachnie

  • opakowanie - duża plastikowa butla wyposażona w pompkę
  • pompka za każdym użyciem dobrze działa, nie zacina się
  • konsystencja może i trochę za rzadka jak na żel, ale i tak dobrze się aplikuje i rozprowadza

  • duża pojemność - 500 ml
  • wydajny
  • w dobrej cenie - kupiłam w Rossmannie chyba za 7 zł



Co do Venus już miałam jakiś produkt tej firmy właśnie do higieny intymnej, z tamtego byłam bardzo niezadowolona. Ten żel kupiłam z ciekawości i od początku byłam nastawiona na "nie" jednak bardzo mile się rozczarowałam, gdyż produkt jest na prawdę dobry.




6 komentarzy:

  1. Miałam ostatnio żel z wyciągiem z kory dębu z Joanny i bardzo miło go wspominam. Pachniał delikatnie i dobrze odświeżał. Na pewno do niego wrócę. Przypuszczam, że i ten żel, który prezentujesz jest równie skuteczny i ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydaloby mi sie cos takiego delikatnego, co nie uczula. Niestety ostatnio dopadla mnie jakas alergia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno temu miałam z tej marki jakiś żel aloesowy. Strasznie mnie uczulił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też kupiłam produkt tej firmy - emulsję do higieny intymnej (wersja różowa z żurawiną) za 5 zł w jakimś supermarkecie i świetnie się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o płyny do higieny intymnej to w Uk mamy bardzo okrojony wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam u mnie aktualnie w użyciu produkty Barwa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam