wtorek, 13 czerwca 2017

WAKACJE W AVONIE

Hej Kochani :)

Od najbliższego czwartku w Avonie będzie nowy katalog, a w nim wakacje. I pod takim własnie tytułem będzie obowiązywał ów katalog.

Z reguły co trzy tygodnie na moim blogu pojawiają sie posty z produktami, który w danym katalogu mnie najbardziej zaciekawiły. Zaciekawiły, ale nie koniecznie są na mojej liście "must have"..

Ale takie wpisy z takimi produktami się pojawiały. Do dzisiejszego posta musiałam nieźle się nagimnastykować, żeby coś wybrać..

Tak wiec bardzo krótka lista nowego katalogu, który moim zdaniem jest całkiem słaby.







4 komentarze:

  1. Ja będę musiała zaopatrzyć się w jakieś perfumy, Mam nadzieję że znajdę tu jakąś fajną promocję:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem z Avonu warte są tylko niektóre perfumy, mgiełki, żele pod prysznic i do kąpieli. Z kolorówki lubię tylko kredki i nic więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie przeglądałam katalogu z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca ta gazetka, może sie nawet na coś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam