piątek, 2 czerwca 2017

ZUŻYCIA MAJA -CZYLI PROJEKT DENKO

Hej Kochani :)

Już czerwiec, więc czas na przedstawienie zużyć majowych.

Tak więc zapraszam.




  • Nivea Color Care&Color - szampon pielęgnujący z szamponami Nivea moje włosy bardzo sie lubią, i tak jest i z tym. 
  • Joanna Ultra Color System - szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych. KLIK RECENZJA
  • BeBeauty lakier do włosów. Słaby lakier, mocno sklejał, poza tym atomizer rozwalił sie w połowie zużywania, wiec jestem zmuszona połowe wywalic do kosza.
  • ISANA ultramocny żel do stylizacji włosów ULTRA FLEX 150ml . Niezły żel, ale miałam lepsze. Poza tym i tak chyba zostane jednak zwolenniczka pianek do układania i stylizowania.


  • ISANA Tahiti -mydło w płynie o zapachu kokosa i egzotycznym zapachu liczi.
  • Linda mydło w płynie Oriental Senses z ekstraktem z imbiru.
  • BeBeauty Hydrate - nawilżający płyn micelarny. KLIK RECENZJA
Co do mydeł w płynie - obydwa świetne, a na tyle dobre że postanowiłam używać ich jako żele pod prysznic bo tak pieknie pachniały i żadnych problemów ze skóra nie robiły.


  • Dwie kulki antyperspiracyjne Avon . Jak pewnie zauważyłyście kulki te pojawiają sie co miesiąc, bo są bardzo dobre. Spełniają swoje zadanie a i są tanie, wiec chętnie do nich wracam.
  • Nivea Invisible for Black&White - spray antyperspiracyjny. KLIK RECENZJA


  • Nees Cleaner płyn do przemywania warstwy dyspersyjnej KLIK RECENZJA
  • Timotei drogocenne olejki - odżywka do włosów. KLIK RECENZJA
  • Avon Soft Milk - woda perfumowana. KLIK RECENZJA
  • Lacalut Active. Najlepsza pasta na swiecie :D


  • Kallos Caviar - maska do włosów z ekstraktem z kawioru. KLIK RECENZJA
  • Clean Active - płyn do soczewek
  • Garnier Essentials Hydration KLIK RECENZJA


  • Biotebal . O tym suplemencie będzie osobna notka.
  • Pallette Natural Colors 219 popielaty blond. Idealny do odświeżenia koloru pomiędzy wizytami u fryzjera.


Bardzo nie to cieszy, że tylko produktów mi sie skończyło. Jest miejsce na zapasy ale i na nowości, które sie pojawiły.

3 komentarze:

  1. Widzę, że masz dezodorant Nivea Invisible - ja miałam antyperspirant i był całkiem ok. Długi czas go używałam. Oprócz tego nic nie miałam z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie denko mlecznej serii Nivea, a u mnie dopiero jej recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielką ochotę kupić sobie odżywkę Kallos, problem tylko jak ja ją przywiozę do Uk. Ich pojemność jest gigantyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam