poniedziałek, 17 lipca 2017

MAYBELLINE AFINITONE - PUDER DO TWARZY W KOMPAKCIE

Hej Kochani :)

Dziś zapraszam Was na prezentację pudru w kompakcie Maybelline Afinitone.


Kolor , który posiadam to 03 light sandbeige.


Z reguły jestem zwolenniczką pudrów sypkich, kompakty zdarzają sie u mnie niezwykle rzadko.
Ale jak widać zdarzają sie i ten jest dobrym przykładem, że warto coś czasami zmieniać.

Dla mnie puder ten jest świetny:


  • nie tworzy widocznej powłoki
  • twarz wygląda naturalnie, nie widać pudru
  • kolor idealnie stapia sią z podkładem
  • nie podkreśla drobnych zmarszczek i załamań

  • wygląda naturalnie
  • nie zatyka porów, nie uczula, nie podrażnia
  • dobrze utrwala makijaż
  • dla mnie krycie w sam raz

  • dobrze współpracuje z innymi kosmetykami do makijażu
  • opakowanie też ok : tradycyjne, plastikowe puzderko z lusterkiem: zatrzask działa bez problemów, nic sie nie psuje



Jedynym minusem puszek : tego dołączonego do produktu nie da się używać. Ja nakładam po prostu pędzlem i jest ok.

U mnie spisuje się bardzo dobrze i chętnie jeszcze wrócę do niego przy jakiejś promocji.

A może Wy macie jakiś puder godny polecenia?



sobota, 15 lipca 2017

NOWE PEPCO

Hej Kochani :)

Od 14 lipca nowa gazetka Pepco a w niej tradycyjnie wiele nowości i fajnych promocji. Fakt tym razem w wiekszości dla maluszków, ale w sklepie każda z nas znajdzie coś dla siebie :)
Jak macie ochote zapraszam do oglądania :






piątek, 14 lipca 2017

NOVACLEAR ATOPIS NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA

Hej Kochani :)

Dzis zajmiemy sie nawilżającym balsamen do ciała Atopis NovaClear.



Atopis Ultra Body Moisturizer to:

  • delikatna formuła
  • do codziennego stosowania
  • nie zawiera drażniących substancji chemicznych



Skład:



I ode mnie :


  • konsystencja balsamu raczej taka luźna, bardziej przypominajaca lotion niz balsam
  • po nałożeniu dosyć długo utrzymuje sie na skórze biała powłoka
  • tym samym długo sie wchłania

  • bezzapachowy
  • świetnie nawilża
  • wygładza
  • nie uczula
  • nie podrażnia
  • opakowanie - miekka tuba zamykana na klapke



Produkt ok, ale nie zrobił na mnie takiego mocnego wrażenia że chciałabym znów do niego wrócić .


środa, 12 lipca 2017

AA MAKE UP - PODKŁAD MATUJĄCO-WYGŁADZAJĄCY

Hej Kochani :)

Dziś zajmiemy się podkładem matująco-wygładzającym AA Make Up.



Najpierw producent:

Nowoczesny podkład, idealny do cery tłustej i mieszanej, zapewnia doskonałą trwałość i naturalne krycie. MATTsensor3D minimalizuje wydzielanie sebum, sprawiając że skóra jest idealnie zmatowiona a jednocześnie gładka.


I ode mnie punktów kilka :
  • dobrze stapia się ze skórą, bałam się kolory, który pochopnie wybrałam bo 103 "light Brige", że będzie odcinał twarz od reszty ale jest ok..
  • świetnie się rozprowadza i aplikuje na twarz
  • nadaje skórze zdrowy i ładny koloryt

  • cera jest gładka
  • nie pozostawia lepkiej warstwy
  • nie wysusza i nie uczula
  • nie podrażnia i nie zapycha
  • nie podkreśla suchych skórek i drobnych zmarszczek

  • nie tworzy efektu maski
  • matuje - choć mnie na tym efekcie nie bardzo zależy, to jestem zadowolona
  • nie ciemnieje ani po nałożeniu ani w ciągu dnia
Dla mnie świetny, może ideałem nie jest ale miło sie używało. Opakowanie najprzyjemniejsze w używaniu , zwłaszcza pod koniec produktu, nie jest . Plastik, z którego wykonane jest opakowanie jest dosyć twardy, wiec wyciskanie jest wtedy dosyć utrudnione, ale możliwe.

poniedziałek, 10 lipca 2017

JEDWAB SILK ODŻYWKA WYGLADZAJĄCA OD JOANNY

Hej Kochani :)

Dziś bohaterem wpisu będzie Odżywka wygładzająca Jedwab Silk od Joanny. Odżywka przeznaczona jest dla włosów suchych i zniszczonych po zabiegach fryzjerskich.



Najpierw producent:

Odżywka wygładzająca Jedwab dedykowana jest specjalnie do włosów suchych, matowych , zniszczonych zabiegami fryzjerskimi.
Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa nawilżający, ochronny film, a dodatkowe składniki kondycjonujące zapewniają właściwą pielęgnację. Po zastosowaniu włosy są wygładzone, lśniące i przyjemne w dotyku. Mają zdrowy wygląd, łatwiej sie rozczesują i mniej elektryzują.


I teraz ode mnie:

  • włosy są faktycznie wygładzone
  • miękkie
  • przyjemne w dotyku
  • świetnie się rozczesują
  • nie plączą

  • nie elektryzują
  • łatwo sie układają
  • są zdyscyplinowane
  • odżywka łatwo sie aplikuje
  • ma fajną konsystencje

  • nie spływa z włosów
  • nie ucieka przy aplikacji
  • dosyć wydajna
  • ładnie pachnie
  • łatwo sie spłukuje z włosów
  • tania - ok 6 zł
  • dostępna m.in. w Auchan



Całkiem niezły produkt, ale w dalszym ciągu poszukuję odżywki idealnej. A może coś polecicie?




sobota, 8 lipca 2017

CHWYTAJ LATO W AVONIE

Hej Kochani :)

Od czwartku w Avonie trwa nowy katalog. Oznaczony nr 10 i pt Chwytaj Lato.

Tradycyjnie juz postanowiłam wyłapać co ciekawsze oferty.
Zapraszam :)













piątek, 7 lipca 2017

MÓJ FACEBOOK

Hej Kochani :)

Dzis bardzo króciutko. Kto z Was obserwuje mnie przez Facebooka pewnie zauważył, że ostatnio nie pojawiają sie żadne wpisy.



Otóż z nieznanego powodu utraciłam kontrole nad Facebookiem.
Nie moge dodawać postów, wrzucać zdjęć. Nie mogę nic, nawet usunąć facebooka.

W związku z tym jeżeli jesteście "lubisiem" mojego Facebooka "odlubcie" go.
Nie ma sensu lubić skoro nic tam sie nie pojawi na razie.

FACEBOOK do odlubienia :)

czwartek, 6 lipca 2017

BUBELEK OD ADIDASA

Hej Kochani :)

Dzis bohaterem, a może bardziej anty-bohaterem posta będzie dezodorant w spray od Adidasa Get Ready.



Jakoś tak zawsze spraye Adidasa bardzo mi pasowały, sprawdzały sie rewelacyjnie w każdych warunkach.

Aż do tego osobnika. Jest to koszmar. Owszem pachnie pieknie. Ale niestety krótko. Najgorsze jest jednak to, że nie sprawdza się w ogóle.



Jego skuteczność działania sprowadza sie do okresu godziny góra dwóch godzin.
Nawet na noc nie ma sensu go używać, bo rano można się obudzić z nieprzyjemnych uczuciem dużej nieświeżości pod pachami.

Technicznie - bez zarzutu. Atomizer działa bez żadnych problemów, nie psika gdzie w około.



Niestety zawiodłam sie.

niedziela, 2 lipca 2017

DENKO CZERWCA

Hej Kochani :)

Już lipiec więc i najwyższa pora podsumować zużycia czerwca.

Zapraszam.





  • Oceania Magical Moment  żel pod prysznic z ekstraktem z irysa RECENZJA
  • Hean płyn micelarny z tonikiemRECENZJA
  • Fuss Wohl dezodorant do stóp. Recenzji nie było, ale jeden z lepszych produktów do stóp z Rossmanna.


  • Venus hipoalergiczny żel do higieny intymnej. Regenerujący z prebiotykamiRECENZJA
  • Isana Style Create - suchy szampon. RECENZJA
  • Isana żel pod prysznic Ognista Kuba. RECENZJA
  • Elugel. Najlepszy żel do higieny jamy ustnej jaki miałam do tej pory.



  • Intimea emulsja do higieny intymnej. Któż nie zna. Jedni kochają inni nienawidzą. Ja należę do tych pierwszych.
  • Fa Sport kulka pod pachy
  • Avon On Duty kulka pod pachy


Obydwie kulki sprawdzają sie rewelacyjnie. Świetnie chroniły, nie podrażniały, nie plamily ubrań. ładny zapach.


  • Perfecta Spa cukrowy peeling do ciała pomarańcza+aromat wanilii. RECENZJA
  • Biotebal. Bedzie recenzja. Bo produkt świetny.



  • Avon Love
  • Avon Femme

Zapachy z Avonu lubię, wiec sporo ich sie u mnie pojawia.

  • Avon Nutra Effects - peeling do twarzy 3w1. Delikatnie usuwa martwe komórki naskórka. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.
  • Oriflame - krem do rąk. Krem jak krem, miałam lepsze.
  • Deo kulka od Avon. Już wiecie że je bardzo lubię, i często pojawiają się u mnie. 
  • Atopis NovaClear - płyn do mycia twarzy i ciałaRECENZJA
  • Jantar - wcierka do włosów. RECENZJA
  • Lacalut Active - moja ulubiona pasta do zębów. Nawet jak próbuje jakiejś innej, zawsze wracam do tej.

I to na tyle. Ja jestem ze zużyć bardzo zadowolona. A jak denko u Was?