czwartek, 6 lipca 2017

BUBELEK OD ADIDASA

Hej Kochani :)

Dzis bohaterem, a może bardziej anty-bohaterem posta będzie dezodorant w spray od Adidasa Get Ready.



Jakoś tak zawsze spraye Adidasa bardzo mi pasowały, sprawdzały sie rewelacyjnie w każdych warunkach.

Aż do tego osobnika. Jest to koszmar. Owszem pachnie pieknie. Ale niestety krótko. Najgorsze jest jednak to, że nie sprawdza się w ogóle.



Jego skuteczność działania sprowadza sie do okresu godziny góra dwóch godzin.
Nawet na noc nie ma sensu go używać, bo rano można się obudzić z nieprzyjemnych uczuciem dużej nieświeżości pod pachami.

Technicznie - bez zarzutu. Atomizer działa bez żadnych problemów, nie psika gdzie w około.



Niestety zawiodłam sie.

6 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś dezodorant z Adidasa i również nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z serii Get Ready u mnie bardzo dobrze sprawdza się wersja w kulce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że okazał się słaby :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za adidasem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. o! a mialam go ostatnio kupic :) dzieki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam