niedziela, 2 lipca 2017

DENKO CZERWCA

Hej Kochani :)

Już lipiec więc i najwyższa pora podsumować zużycia czerwca.

Zapraszam.





  • Oceania Magical Moment  żel pod prysznic z ekstraktem z irysa RECENZJA
  • Hean płyn micelarny z tonikiemRECENZJA
  • Fuss Wohl dezodorant do stóp. Recenzji nie było, ale jeden z lepszych produktów do stóp z Rossmanna.


  • Venus hipoalergiczny żel do higieny intymnej. Regenerujący z prebiotykamiRECENZJA
  • Isana Style Create - suchy szampon. RECENZJA
  • Isana żel pod prysznic Ognista Kuba. RECENZJA
  • Elugel. Najlepszy żel do higieny jamy ustnej jaki miałam do tej pory.



  • Intimea emulsja do higieny intymnej. Któż nie zna. Jedni kochają inni nienawidzą. Ja należę do tych pierwszych.
  • Fa Sport kulka pod pachy
  • Avon On Duty kulka pod pachy


Obydwie kulki sprawdzają sie rewelacyjnie. Świetnie chroniły, nie podrażniały, nie plamily ubrań. ładny zapach.


  • Perfecta Spa cukrowy peeling do ciała pomarańcza+aromat wanilii. RECENZJA
  • Biotebal. Bedzie recenzja. Bo produkt świetny.



  • Avon Love
  • Avon Femme

Zapachy z Avonu lubię, wiec sporo ich sie u mnie pojawia.

  • Avon Nutra Effects - peeling do twarzy 3w1. Delikatnie usuwa martwe komórki naskórka. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.
  • Oriflame - krem do rąk. Krem jak krem, miałam lepsze.
  • Deo kulka od Avon. Już wiecie że je bardzo lubię, i często pojawiają się u mnie. 
  • Atopis NovaClear - płyn do mycia twarzy i ciałaRECENZJA
  • Jantar - wcierka do włosów. RECENZJA
  • Lacalut Active - moja ulubiona pasta do zębów. Nawet jak próbuje jakiejś innej, zawsze wracam do tej.

I to na tyle. Ja jestem ze zużyć bardzo zadowolona. A jak denko u Was?

7 komentarzy:

  1. Tez mam ten żel Isany Kuba - zobaczymy jak się sprawdzi u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne denko :) lubię żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. większość z tych kosmetyków znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się już z torby wysypują te puste opakowania, ale nie mam czasu się tym zająć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo Avonu się znalazło :) Denko bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka mam pytanie. Te perfumy z Avonu są długotrwałe?
    Ps. Zapraszam również na mojego bloga o kosmetykach ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel Isany i peeling Perfecty zuyżyłam i ja ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam